Damage control a Isabella Löwengrip

SLUTA ANMÄLA BARNEN TILL SOCIALEN! DE HAR EN PAPPA SOM ÄR FULLT KAPABEL TILL ATT HANTERA DEN SITUATIONEN OM HAN FINNER DET NÖDVÄNDIGT!!!!!

View this post on Instagram

December by the beach

A post shared by Isabella Löwengrip (@isabellalowengrip) on

På Instagram kan det inte moddas på samma sätt som på bloggen, vilket gör att jag är riktigt nyfiken på hur alla stoppade kommentarer ser ut och hur många det rör sig om. 

I Dubai ville han tydligen att hon skulle bli mamma till hans barn, och igår var det HAN som ville ha det öppna förhållandet.
Igår älskade hon honom över allt annat och idag märker hon hur hon ändrar sig och tycker annorlunda beroende på vem hon lever med. (Mao – det här är X fel helt och hållet och hon har baaaara blivit manipulerad = stort offer)

Hur ska hon ha det, Isabella Löwengrip?
Bäst är kanske att vara tyst tills vidare om detta är det försvar som ska komma?
Än så länge kan jag rada upp fyra stora lögner från henne.

Isabellas lögn om sin statistik
Isabellas lögn om hotlappen
Isabellas lögn om bitcons och investeringar
Isabellas lögn om att hon inget visste om X affärer

252 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Och du gottar dig!

    Svara

      Det gör hon väl inte. Hon ligger fram saker så läsarna får se hur manipulerade de blir. Visst många influensers tåls att granskas och jag hoppas på att när hon är färdig att granska Bella, så kan vi läsare få ge förslag på en ny influenser som CAM bör granska mer ingående. Typ HOP eller Mogi.

      Svara

        Det är ju just det att det är CamCam som manipulerar läsarna ja.

        Svara

          Hej Simon & Pingis! Jobbigt att bli påkomma va.

          Svara

            Ogillar starkt denna blogg. Fy vad oskönt det måste vara att hata på folk såhär

            Svara

              Läs inte bloggen då. Detta är inte hat, det är sanningen

              Svara

                NEJ det är INTE sanningen!! Camcam vinklar, förvränger och manipulerar er! Och uppviglar. Ni har blivit hjärntvättade!

                Och Camcam tog bort en kommentar som på ett bra sätt förklarade och redovisade att Bella INTE ljugit om de fyra punkter som Camcam skriver i rött i slutet – VARFÖR raderar Camcam det, fundera på det. Hon raderar alltså det som förklarar och är sanningen och till Bellas fördel, det säger en del.. så lågt och fegt.

                NEJ Bella har INTE ljugit om det du påstår Camcam, du kan inte påstå att någon ljuger för att du missförstår och inte förstår vissa saker, och letar fel och vänder och vrider på varje ord och märker ord. Det är så lågt. Skäms! H har ju bekräftat vissa saker dessutom men det nämner du inget om. Fy.

                Svara

                  Varför polisanmäler hon inte då? Om allt är lögn, borde det kunna bli en saftig anmälan. Men än verkar ingen ha droppat in=allt är alltså sant.

                  Anonym 13.15 – De kommentarer jag skrivit efter att jag skrev ”O du gottar dig”, har inte kommit med, trots att det var svar på någon annans kommentar, så nog väljer C vilka som blir med. Förmodligen hamnade jag i modd eller vart svartlistad, för att jag inte klappar henne medhårs. Återstå att se om denna kommer med..

                  Säg åt din master att inte radera kommentarer! Tycker du ska börja där!

              Ingen som tvingar dig att läsa den eller hur

              Svara

              Ändå är du här och kommenterar, märkligt. Pingis och Simon lägg ner. Det är så genomskinligt

              Svara

                Snart en vecka utan köpta inlägg på Bellas insta. Annonsörerna lyser med sin frånvaro trots att det borde vara Sveriges mest besökta ”skyltfönster” just nu. Och enligt Bella själv så har hon ju en väldigt hög burn rate (citat Schulman Show). Så snart kommer det behövas fyllas på med pengar på kontot gissningsvis. Just sayin…

                Svara

                  Däremot reklam för Hemine Hold. En timme efter inlägget i går om hur dåligt hon mådde så läggs det ut en story där Bella tackar Nyhetsmorgon för inslag där hårklämmor från Hemine Hold var med.

                  Men Su VARFÖR skulle hon inte göra det? Var väl inget som helst fel på det? Vad var så hemskt menar du? Sett att du skriver om det i flera inlägg och på andra sidor.

                  Märks att många inte är friska och helt besatta och galna, blivit så hjärntvättade och besatta.

                Ja men man är här och läser för det ska vara lite underhållning. Inte att sänka en människa. Det har gått för långt ??!

                Svara

                  Hon sänker sig själv, hur kan folk inte fatta det?

      Gottar sig, eller avslöjar lögn på lögn på lögn varav vissa allvarliga (om det visar sig att hon faktiskt överdrivit situationen om X och i och med sina inlägg därmed förstört en persons hela liv)?

      Det är för mig en gåta att vissa inte verkar bry sig att en av Sveriges mäktigaste influencers manipulerar sina följare. Det är naturligtvis ingen big deal om man broderar ut sin vardag med ett brunchbesök här och en ny väska där, men hon försöker bygga ett företag och kränga produkter med hjälp av påhittade siffror, hot (där hon villigt offrade Cam som payback för avslöjandet om siffror) och nu eventuellt med hjälp av att offentligt förstöra en annan människas liv. Ja, det var X själv som satte sig i den situation han är i, men hon gör ju det ännu värre för honom om det visar sig att hon fabricerat/överdrivit det här med kidnappare/hot för att rädda sitt eget namn/få smaskigt innehåll.

      Svara

        Ja CamCam Sveriges mäktigaste bloggare manipulerar sina följare/läsare och startar drev och hatkampanjer som ingen kan värja sig emot. Verkligen obehagligt och riktigt skrämmande.

        Svara

          Förklara gärna hur Camilla manipulerar, det vore intressant.
          Du verkar ju dock ha noll koll på vad manipulation är. Fråga din chef Bella, det ni gör är att manipulera.
          Youre welcome!

          Svara

            Hon vinklar och förvränger ord och texter och påverkar läsarna att tro att det är så som Camcam skriver, så som Camcam vinklat det men det är inte sanningen. Och hon påpekar samma saker många ggr för att folk då ska tro på det och tro att det är det rätta. Hon skriver också kommentarer i andra namn och nicks.

            Svara

              Jaha, kan du ge nåt exempel?

              Svara

                De kan dom aldrig göra. De bara tjatar om hur Camcam manipulerar m.m. men kan inte ge ett enda exempel när de blir tillfrågade. Pinsamt.

                Svara

              Men va märkligt att det är ju PRECIS det som Bella gör??

              Svara

              Nu har du beskrivit hur Blondinbella, din chef, jobbar igen. Hahaha…

              Svara

                Tror du på allvar att alla som skriver kommentarer som ifrågasätter inläggen, är någon som arbetar för Blondinbella? Man får lov att tycka olika och man får lov att kommentera när man ser dumma inlägg, utan att man för den delen arbetar för, tycker om eller försvarar blondinbella. Ni pratar om kritisk granskning och hur viktigt det är, då borde kritiska kommentarer vara lika viktiga. Herregud..

                Svara

          Det här inlägget handlar om BB. Du får gärna starta en blogg och avslöja Cam om du vill det.
          Det är tillåtet att hålla två tankar i huvudet samtidigt.

          Svara

      Camilla har en liten psykos som släpper snart. Varför är inte H i Sverige.. H för en konstruktiv dialog med långivarna… jättekul. Varför skulle långivarna inte föra en konstruktiv dialog så länge H är på okänd plats. H borde ha förstått vem han lånade av… ni som tror 4% ränta per månad kommer att chockas när sanningen kommer fram.

      Svara

        Varför påpekas inte det faktum att H var med och planerade det fejkade hotet med lappen? Hur många andra i B’s närhet vet vad hon håller på med? Hur många hjälper henne?

        Svara

          H driver inte en blogg, den här bloggen handlar om sociala medier. Man behöver inte försvara eller tro att H är en bra person bara för att man ser Isabellas lögner. Ingen av dem har gjort rätt utan framstår som väldigt egoistiska, maktfullkomliga med obehagliga opersonlighetsdrag i den hör historien.

          Svara

          Hon har många som hjälper henne, du exempelvis. Har ni inget annat att göra på kontoret dessa dagar? Har hela styrkan delegerats hit? Hahaha

          Svara

      Vet en annan bloggare som ljuger mycket. Och fast hon är ung har hon glömt det från en dag till en annan?? Obehagligt är det. Själv tycker hon är att jämföra med en Hollywood stjärna. Hon har fått för mycket griller i huvudet.

      Svara

    Lite tjatigt är det med inläggen om BB…

    Svara

      Nej.

      Svara

      Jag tycker personligen att det är bra att det finns en blogg som bevakar andra bloggar.

      Idag kan vem som helst starta en blogg/IG och skriva vad som helst utan att det finns samma krav som på pressmedia.
      Detta har gjort att den etablerade median inte längre gör intervjuer utan skriver om det som de läser på kända personers
      bloggar/IG rakt av utan att göra någon form av fakta kontroll.

      Bella upprepar hela tiden att hon började blogga som vid 14 år. Stämmer, men tittar man i Bellas arkiv så var det första inlägget den 27/9 2005 alltså var det mindre än en månad kvar tills hon skulle fylla 15 år. Ändå upprepas detta som en mantra även hos Skavlan att du började blogga när du var 14. Vilket får oss tittare, läsare, lyssnare att tro hon just fyllt 14 år när hon började.

      Det är så viktig att det finns en granskande blogg som vågar stå emot det influenser som tänjer på sanningen.
      Tack Camilla för att du inte böjer dig för de som inte gillar att synas i sömmarna eller som Bella skulle säga, de ljusskygga.

      Svara

        Herregud hur mår du? Hon var 14 men du ältar att hon snart skulle fylla 15…. hur mår du?

        Svara

          Hur mår du själv Simon?

          Svara

          Tror inte att hon direkt menade att ”älta” just att hon var 14 eller 15 när hon började blogga utan just att man kan manipulera läsare till att tro något med just hur man uttrycker sig. Det låter som om hon var yngre än nästan 15 genom att enbart säga 14. Detta var nog bara ett vägt exempel ingen ältning om just ålder tror jag inte.

          Svara

          Detta var ett exempel på hur vi matas med en bild av Bella i det etablerade media. Inte en 100% lögn utan att Bella ger media den bild hon vill att vi ska ha, hon har bloggat hårt på sitt varumärke sedan hon var fyllda 14 år. Nja inte riktigt om man tittar i Bellas blogg-arkiv.

          Hur jag mår? Tackar som frågar… tyvärr så blev canceroperationen inställd i fredags pga av att det inte fanns vårdplatser på nya karolinska i Solna. Men annars är det bra! Har fått en ny tid så det är lugnt.

          Svara

            Inte för att kapa tråden men jag ville bara önska dig all lycka med din operation och ge dig alla styrkekramar i världen. 🧡💛💚💙💜

            Svara

              Tack

              Svara

    För alla som undrar över au pairen så har Bella nu svarat på en kommentar om det:

    Valis skriver: 3 december, 2018 kl. 09:57
    Jobbar Hayley kvar hos dig?

    SVARA
    isabellalowengrip skriver: 3 december, 2018 kl. 09:59
    Efter sex månader så valde hon att gå vidare men vi har kontakt. Hayley är en fantastisk person och mitt hem är alltid öppet för henne!

    Svara

      Hon kanske anade nåt hon m… Undrar hur många på företagen som letar nya jobb?

      Svara

        Eller så var det ett kontrakt på sex månader. En au pair är anställd på en viss tid, vilket bestäms innan start.

        Svara

        Hon var au pair. Inte vän, familjemedlem eller närstående på annat sätt, utan en tjej som tog ett jobb under en tid. Är normalt att gå vidare efter ett tag

        Svara

    Isabella är såå körd nu. Hoppas Aftonbladet publicerar artikeln om hennes otäcka strategier idag. Stackars hennes barn som får lida för att deras mamma har storhetsvansinne m.m m.m.

    Svara

      Synd om barnen? Med tanke på allt som skrivs, så är det inte så många som tänker på dem.

      Svara

        Det är först och främst HON SJÄLV som ska tänka på sina barn. Vi andra behöver i ärlighetens namn inte göra det; det är Isabella som borde se till att inte bjuda in till diskussioner osv. Men hon fortsätter ju köra på i 180 km/h, utan någon som helst tanke på hennes alldeles egna barn. Det har varit så länge.

        Svara

    Det ser ut som att hotlappen kommer från henne själv från början:

    Kolla utropstecknet och ‘g’ t.ex
    Jämför också ‘till’ (hotbrevet) och ‘tills’ – bilden under

    Isabellas handstil:
    https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1176885/images/2010/img_1626_70523246.jpg
    (högerklicka på länken och öppna länken i ny tab)

    – – – – – – – – – – – – – – – –

    Dessutom har en ‘tejpad hotlapp på hennes bil i garage’ används 2017, några månader tidigare alltså.

    ”i somras dök en ny person upp som tejpade upp hot på min bil i mitt garage”

    https://www.isabellalowengrip.se/2017/11/14/diabetesgalan/

    Vips så dyker detta upp igen precis efter avslöjandet om statistiken. Fasttejpad hotlapp på hennes bil i garaget. Vilket sammanträffande.

    Svara

      Nä. Tycker inte handstilarna är så lika tyvärr 😛 Där måste jag försvara henne trots att jag inte tror på henne i övrigt 😛

      Svara

      Redan när det begav sig så konstaterade många, däribland jag själv, att det såg ut som att lappen var skriven av henne själv. Numera sker det ju aldrig, men vi som var med i början fick ofta se prov på hennes handstil. Det var det första jag tänkte när jag såg lappen på bilen; ”men hallå, det där är ju hennes handstil…”

      Svara

      Tror också hon skrivit lappen själv. Eller har hon ett arkiv med gamla hotlappar sparade utifall att de behövs? Dessutom borde ju livvakten redan sett denna gamla hotlapp, är han också inblandad? Verkar ju i sms:en som att hon inte vill han ska kunna kolla övervakningskameror och se bluffen, men hur har hon förklarat det för honom sen? ”Jo jag har fått ett hot, fast det var inte tejpat på min bil, så ger inget du kollar övervakningen, men hotet var till mig ändå. “

      Rätt hemskt att så många personer är inblandade, och tycker det är ett helt ok beteende. Om Simon vet, vet ju Pingis. Ruttet.

      Svara

        Har också funderat över vad det spelar för roll att Magnus kollar övervakningskameran? När han läste detta på bloggen så måste han ju ändå frågat Bella vad det är, undersöka hotet osv. Har Bella ljugit för honom då också och sagt att det varit äkta till honom? Eller om hon berättat att det är fabricerat och då spelar det ju ingen roll om han kollar kamerorna?

        Svara

      Ja det är absolut Isabella som har skrivit hotlappen själv. Väldigt tydliga likheter i detaljer som är unika och just det man tittar på när en gämför handstil.

      Svara

        Har skickat det vidare till Aftonbladet så att de granskar. Gör det du också så att de tar detta allvarligt. Bella ska inte komma undan med det här.

        Svara

      Vilken konspiration! Bella, och Simon. Kanske fler??

      Svara

    Undrar också kom dom stoppade kommentarerna ser ut! Kommenterade flera ggr men ingen av dom kom fram! Bara massa ”styrkekramar” som kom fram haha!

    Svara

      Bra att hon inte släpper fram skitkommentarer nu, äntligen, bra. Det är så fel att Camcam ska få reklam och läsare via Bellas blogg, inte klokt. Och att Camcam skriver på Bellaa instagram och hänvisar hennes följare till denna blogg är ju bara sååå pinsamt, hur fräckt. Säger en del om Camcam….

      Svara

        Läser du kändisskvaller? Om ja, dubbelmoral. Om nej, good for you, håller vid dina principer.

        Svara

      Exakt! Jag har kommenterat, inget elakt alls men min åsikt ändå kring det hela, set kom inte med, bara massa pepp mail 🤔

      Svara

    Tror att de har en svettig måndagsmorgon på Bellas kontor. Undrar om Simon försöker lätta upp stämningen med en liten sång? Kanske Abbas ”One of us”. Texten är ju klockren.

    Det jag hoppas nu är att det sker en granskning av Bellans ekonomi. Jag får känslan att hon levt över sina tillgångar sedan X kom in i bilden och ljuger man om allt annat kan man förmodligen ljuga och fuska med annat också. Var kommer pengarna ifrån?

    Jag hoppas också att CamCam kontaktar Maja Littmarck Swiech angående ägarförhållandet till huset. Det vore intressant att veta om det såldes eller är uthyrt tills vidare.

    Svara

      Haha, alltså allt det här är ju väldigt tragiskt, men tanken på S*mon som står med sorgsen min och skrynklig skjorta och sjunger ‘one of us’ på morgonmötet 😂😂😂

      Svara

      När hon har lämnat kontoret kan de köra den här:

      Svara

    Jag tycker snarare att det verkar som att hon är lite vilsen och kanske inte vet vilken fot hon ska stå på. Har vi inte alla varit där? Jag kan känna igen mig i mycket av det hon beskriver. Särskilt när jag gick genom en depression och blundade för varenda ohälsosamma relation jag hamnade i.

    Oavsett vad som är sant eller falskt så börjar den här häxjakten verkligen spåra ur. Det är skrämmande att läsa kommentarer här som svart på vitt visar vilket sjukt samhälle sociala medier skapat och de negativa sidor det lockar ur vår befolkning.

    Svara

      Det är ännu mer skrämmande att hon kommit undan i åratal med rena lögner och manipulationer. Är det ok tycker du? DET är ju ett symptom på ett sjukt samhälle om något.

      Svara

      Ord som förlorat sin mening: häxjakt.

      Svara

      Helt obegripligt med er som fortfarande tror att hon är ”vilsen” på nåt sätt. Jag skiter i sak i vad Bella ljuger om och om det var kriminellt belastade personer som stod utanför hennes dörr, om hon har 439 000 eller 2,5 miljarder unika besökare varje vecka etc. Det som är intressant är att en person lyckas tjäna pengar på sina lögner och sin statistik HELT utan att det ifrågasätts av affärspartners, medier osv. Det här är en person som ljuger eller lägger fram en vinklad sanning baserat på vad hon kan tjäna pengar på, hennes känslomässiga utspel är också bara till för att generera klick. Det var behållningen för mig i sms-konversationen med X och Simon, vilken beräkning och strategi som ligger bakom. Även om hon har sagt det rakt ut så är det svårt att ta till sig riktigt innan man ser det svart på vitt. Jag hade sympati med henne en kort stund när historien med X började men nu kommer jag aldrig att kunna se henne som något annat än en lögnaktig, beräknande person vars huvudsyfte i livet är att tjäna pengar. Kosta vad det kosta vill. Hon kommer att offra allt för att uppnå det hon vill, om det så kostar henne familjen.

      Svara

    Jag blir KNÄPP om hon får fortsätta hållas efter detta. Får man bete sig hur som helst utan exempelvis granskning i gammelmedia om man är ”lyckad”? Det är så desillusionerande… Tur vi har dig CamCam. Det MÅSTE ge resultat till slut, att hon får ställas till svars på riktigt

    Svara

      +1!

      Svara

      Börjar tappa hoppet, hittills har inte någon tidning förutom nyheter24 skrivit något. Aftonbladet och Expressen är ju inte sena med att helt okritiskt använda Bellas blogg som underlag till artiklar, men att själva ha ett kritiskt förhållningssätt verkar svårt. T o m när de får allt grävande serverat.

      Blir lite lätt illamående av det här…

      Svara

        Tappa inte hoppet, om och när de publicerar något kommer det förhoppningsvis innebära att de granskat bevisen lite mer noggrant.
        Det är inget fel med det, snarare tvärtom.

        Svara

          Bella kan ju dra upp mobilen och motbevisa……. nej just det 🙂 Hennes strategi är nu ”my boyfriend made me do it”.

          Svara

            Tror inte att de i första hand vänder sig till motparten i en smutskastningskampanj som går åt båda håll när de granskar bevis, eller jag vet att det inte är så, så du behöver inte oroa dig.

            Svara

            Hur ska hon kunna motbevisa? Om sms konversationen nu skulle vara fejk. Ska hon visa att inga sms har skickats om det de datumen? Hur då? Lika lätt som man kan fejka sms kan man radera sms.

            Svara

        Men Lina, vad tror du dem ska skriva om? ”Ils Ex visar upp SMS som visar att en hotlapp för X år sen publicerades några dagar för sent.” ”Ils X menar att (här blir logiken knepig) detta på nåt sätt innebär att hans nuvarande situation inte är relevant.” (eller vad det nu är han menar)

        Det är som att det pågår nån masspsykos härinne, den här lappen som diskuteras är inte särskilt viktig.

        Svara

        Men de måste ju ha bevis för det de skriver. Det har varit pajkastning, både från B och H och nu visar det sig att de planerat hotet med lappen tillsammans. Om de har kunnat fejka det, vad har de mer planerat tillsammans? Vilken fot tycker du tidningarna ska stå på egentligen? Båda två har ju mist all sin trovärdighet. Sen är inte Bella en person människor utanför bloggvärlden bryr sig om, så det går inte mata artiklar hur länge som helst om henne heller, människor slutar läsa

        Svara

      Har precis pratat med Expressen. De jobbar på det.

      Svara

        Va duktig du är.

        Svara

        Hjälp mig att skicka vidare information om själva hotlappen och att den är skriven av Bella själv. Skicka vidare det till Expressen för granskning. Se en kommentar längre upp med länkar.

        Jag har skickat det till Aftonbladet också.

        Svara

    L

    Jag förstår att du missade mina frågor i det förra inlägget pga de många kommentarerna, men i transparensen namn kanske du kan besvara dem nu?

    1. Varför skrivs inte X namn ut i inlägget? Källskydd och risk för stämning känns uteslutna med tanke på att han är allt annat än anonym, och att inlägget skrevs på uppmaning av/I samråd med honom.

    2. Varför skriver du plötsligt ”bevis” inom citationstecken? Är det pga att både du och din chefredaktör vet med er att ”bevisen” inte är granskade på ett tillfredsställande sätt? Du har ju tidigare skrivit just bevis.

    3. Hur tänker du inför det faktum att hotbilden visst kan vara äkta, trots lappen. (Som inte verkar fejkad även om hon gick ut med den i ett annat sammanhang, vilket jag kan tycka är fult om det stämmer)
    Stalker var ju högst verklig, trots att du även vid det tillfället hänvisade till lappen när du misskrediterade henne.

    3/4 av det du anger som bevis är trådsanningar med Hajen som enda källa.
    Hoppas att du har satt bevis inom citationstecken i de inläggen oxå nu i efterhand.

    Svara

      Hej Simon!

      Svara

        Åh herregud.. 😂😂

        Jag tog bort ett långt stycke där jag hade skrivit nåt i stil med: ”Ni som direkt kommer skriva bella-lover eller nån av de andra sakerna debila människor härinne gastar åt alla som uttrycker minsta skepsis; det är bara dumt. Kritiska frågor gynnar ert syfte enotmt mycket om det Camilla nu påstår stämmer”

        Jag borde tagit med ”eller tror att jag jobbar för Bella” oxå märker jag.

        Svara

        Linn

        Varför svarar du inte på varför du tycker att mina frågor är irrelevanta eller skulle vara någon sorts försvar av Bella? Istället för att fnissa fram ”Hej simon”?

        Svara

    ”SLUTA ANMÄLA BARNEN TILL SOCIALEN! DE HAR EN PAPPA SOM ÄR FULLT KAPABEL TILL ATT HANTERA DEN SITUATIONEN OM HAN FINNER DET NÖDVÄNDIGT!!!!!”

    Vem är du att avgöra det? Känns kanske lämpligare att låta professionella människor ta det beslutet.

    Svara

      Ja minst en tycks ju ha anmält och det räcker med det!

      Svara

        Har svårt att tänka mig att barnen verkligen far illa av detta så till den grad att socialen ska blandas in. Odd är väl mer än kapabel att ta hand om dom, även om IL agerar på ett sätt som kan ifrågasättas så råder det inte några tvivel om att hon älskar sina barn. Dom får mat, kärlek, tak över huvudet och har väldigt mycket mer än barn som verkligen far illa. Visst kanske det inte är optimalt att bli uppvisade för offentligheten och kanske att dom ifrågasätter det i framtiden men att anmäla detta till soc kan göra mer skada än nytta så jag tycker att folk ska ge fan i att anmäla detta baserat på det smala perspektiv som är synligt via internet. Vi alla vet extremt lite om hur dessa två barn har det och det finns fall som verkligen behöver socialt stöd.

        Svara

    Ni vet att hon har blivit hotad på riktigt tidigare. Ni vet att han har spenderat andra människors pengar på lyx. Ni har nu sett hur han i sms har regisserat henne att fejka tidpunkt för en äkta hotlapp. Ändå sitter ni och hatar henne helt nyanslöst och hejar på honom. Sandra Beijer försökte du Camilla förstöra jobb för genom att kontakta en uppdragsgivare om att Sandra hade varit full och upprörd på Trädgården. Du vill så gärna förstöra för kvinnor för att du ser fel hos dem? Men du är ju själv skyldig till flera av de fel du pekar ut hos andra. Du lever gott på att piska upp hat bland dina följare. Du vinklar. Du skriver att du beter dig som en journalist men din metod är absolut inte journalistisk.

    Är du så lätt att manipulera att du inte ser att hajen är minst lika martyr som BB. Du ger honom fritt spelrum. Men detta är enligt er analys här UTAN att han nånsin varit hotad och TROTS att han har ljugit för sin omgivning om vem han är och har vräkt sig i lyx för andras miljoner.

    Svara

      Hej

      Svara

        L och ‘Hej’, vi har förstått att ni hänger ihop 🙂 Haha så sjukt genomskinligt. Säg Hej till Bella från mig och hälsa att hon är körd.

        Svara

          Faktiskt inte, jag gillade hens kommentar. Det är allt.

          Hänger ni som skriver sånt här ”ihop”?
          Jösses, men får hoppas att du är ett barn, såna här kommentarer gör att du
          Inte direkt uppfattas som någon ur Sveriges intelligensreserv 😂

          Svara

            Här kommer en tredje som uppskattar hej och L.

            Svara

              Medans Bellas tomtenissar är här och kommenterar faller Löwengrips ”imperium” i bakgrunden lol

              Svara

                Bellas tomtenissar? Bella är körd. Men, H är också körd. Läste du inte igenom sms konversationen? Han var med på hotlappen, så varför tro på ett ord han säger nu?

                Svara

                  Jag är också mer team Bella än team hat.

                  Anna, jag är team mig själv och jag ser två personer med noll trovärdighet när jag kollar på det här utan att ha valt sida

                  Jag är Team Rättvisa, att Bella har kommit så långt som hon gjort med lögner är inte ok. Det ger riktiga entreprenörer ett dåligt namn. Det finns de som kämpar varje dag, rättvist och moraliskt, det är DE som ska ha kredd, inte en kvinna som bedragit företag med hjälp av falsk besöksstatistik.

      Håller helt med, speciellt det sista stycket.

      Bara för att Bella har sagt en sak i bloggen betyder inte det att det har varit sanning. Det är klart att om man lever i ett förhållande som skaver att man vill ge sken av att det ser bra ut utåt. Då kanske man påstår att man vill ha ett öppet förhållande fast man egentligen inte vill det, att det faktiskt var en själv som föreslagit det. För att man vill framstå som stark och självständig, för att man försöker lura sig själv att förhållandet är bättre än vad det egentligen är.

      Som Camilla själv skrivit i sin blogg många gånger och som Bella även skriver i sitt blogg inlägg nu att hon ändrar sig beroende på vem hon lever med. Förstår inte hur den insikten bevisar följande slutledning ”det här är X fel helt och hållet och hon har baaaara blivit manipulerad = stort offer”. Det skriver hon inte.

      Svara

    Varför nämner du inget om att hon levt med äkta hot i många år. Personer har anhållits en har dömts. Du är så långt från en journalist som man kan komma. Det är verkligen missvisande att du hintar till dina läsare att du skulle följa journalistiska principer. Polisen har gripit folk som har dödshotat Isabella förr. Detta vet du. Du vet nog även att man kan bli rädd om man varit med om såna saker.

    Alla företag utövar damage control. Det betyder inte att det de går ut med måste vara osant. Men alltså vet du INGET om content, PR osv. Varför hetsjakt på några enstaka bloggare?

    Alla vinklar och planerar. Du själv vinklar otroligt mycket och det är bedrägligt om läsare här tror att du på något sätt är opartisk.

    Svara

      Underligt hur ‘Hej’ ‘A’ och ‘L’ kommer med sånna kommentarer, alla samtidigt. Sitter ni på kontoret under Bellas command eller? Ni är tragiska! Så genomskinligt vad ni håller på med.

      Svara

        Ungefär som när du och 900 andra kommer med exakt samma kommentarer då Anonym? Bli inte detektiv

        Svara

          Precis L, thanks for proving my point 🙂 Ungefär 900 kommentarer som sett igenom Bella och hennes lögner och sen TRE personer som motsäger och gnäller. I rest my case! Men du kan ju fortsätta ställa dina gulliga frågor, ‘Hej’ kanske kan svara dem. X

          Svara

            Nu var det inte direkt det jag frågade dig om, utan om det är rimligt att påstå att alla som inte kommenterar hat och död åt Bella ”Hänger ihop”?
            Jag tror ju inte att ni 900 som gör det är i maskopi.

            Förstår dock att det resonemanget var alldeles för komplicerat för dig, vilket lite var Min poäng från början.

            Svara

              Jag förstod att du inte hade något bättre att komma med.

              Svara

        Läs vad jag skrev istället. Och nej har inget med BB att göra. Har själv skrivit kristinsg om henne i kommentarer men känner att när denna ”granskande” blogg gör sig skyldig till att vinkla och utelämna fakta så blir det väldigt fel. Jag är så långt från BB-fan man kan komma i vardagen. Tycker allt vältrande i lyx är pinsamt. Men. Jag tycker även vältrande i hat är otäckt eftersom samma människor som nu njuter av att spy galla över en kvinna som ni VET har levt med dödshot förr (man dömd) och ni VET satt hon har en stalker (anhållen nyligen)… ni utesluter helt dessa fakta och hånar hennes rädsla och kallar allt fejk. Det är inte ok eftersom ni själva då beter er allt annat än opartiskt/ärligt.

        Hej. Då.

        Svara

          Hejdå :-))) och glöm inte att hälsa Bella att hon är körd. X

          Svara

            Du är körd. I huvudet

            Svara

              Du är körd i huvudet, som kallar någon körd i huvudet, över 40 år dessutom. Skäms!

              Svara

            Anonym/ Vad tjatig du är.. Tror rätt många av oss varken har tillgång eller lust att hälsa Bella någonting. Gör det själv du, så kan du vara säker på att rätt information kommer fram,som inte är vinklad.

            Svara

    Ge dig, Bella har förlorat och alla avskyr henne, förutom du och L då. Snart kommer hela Sverige också inse, om de inte redan gjort det.

    Svara

      Jag varken avskyr eller gillar henne, jag ogillar opartiska drev med obefintliga eller tvivelaktiga ”bevis”.

      Svara

        Alla bevis Camcam har grävt upp säger allt om vilket psykfall Bella är, dina tappra ”analytiska” försök till att hjälpa Bella är pinsamma. Ge upp!

        Svara

          Hur skulle det hjälpa henne menar du?
          Det är högst normala frågor att ställa, Jag tycker inte att jag är speciellt analytisk här, det här är väl ungefär den källkritik som lärs ut till elever i mellanstadiet?

          Svara

            Är du blind?

            Svara

              Är du dum i huvudet? Jag är halvblind, skulle min förmåga att ta in information vara sämre för det? Eller vad är din poäng? Pucko. Jag är inte L men kom igen, källkritik! Ha lite distans och köp inte allt rakt av när ni inte vet vad som är sant och inte.

              Svara

                Fast…. nu finns det bevis, så sant är det ju och källa finns, så jag vet inte vad vitsen var med din kommentar förutom att tala om att du är blind, vilket jag givetvis beklagar.

                Svara

            Glöm inte att hon först ville fejka ett helt ny lapp men kunde inte placera ut den då Magnus skulle se det. Som framkommer i sms’et. Svart på vitt, bevis!

            Har du problem att ta in det kanske? Linus? att din bästis failat så hårt?

            Svara

              Men 12:48 aka CC – Det såg vi ju inga bevis på? Vi fick inte det alls svart på vitt, vi såg inte att Bella skrivit att hon ville fejka lapp. Smsen är beskärda så att man ska kunna tro det, för att CC ska kunna vinkla det så men NEJ vi såg inga bevis på det. Märk också att de hade strukit över ett par ord som Bella skrivit. Mycket skumt.

              Svara

                Namn på företag som inte behöver bli uthängda. Instruktioner från min chefredaktör.

                Svara

              Så uppenbart att 12:48 är Hajen eller Camcam. Och så försöka få folk här att tro igen att Bella ville fejka lapp MEN det kunde vi inte se i smsen att hon skrivit – så hur förklarar ni det? Ni hade strukit något ord Bella skrev och ni har vinklat och skurit smsen som att man skulle kunna få den uppfattningen efter vad Camcam skriver och påstår. NEJ vi såg inget bevis på det, tror att H hittade på det.

              Svara

            Kasta inte pärlor åt svin. ”Är du blind”är ungefär nivån på kommentarerna som du kommer fortsätta få. Inte lönt.

            Svara

              Till L

              Svara

          Psykfall fy fan, här släpps vilka jävla kommentarer som helst igenom.

          Svara

      Har du varit dödshotad? Det har ju hon (kolla med polisen, flera gripna, en dömd och den dömda hotade med styckmord om du minns?)

      Kan ni vänta tills ni själva levt med hot i många år innan ni lynchmobbhånar en kvinnas rädsla?

      Det är en sak att kritisera vinklade och skruvade inlägg. Långt fler än BB bör dock granskas. Men det är något annat att njuta av att sparka på någon som ligger.

      Var ni mobbade i skolan? Är detta er hämnd? Eller var ni mobbare redan då? Njöt ni redan då av att hitta på ”giltiga skäl” att AVSKY någon?

      Svara

        Trodde att du skulle dra, hejdå sa vi ju…. alltså Hejdå, dina kommentarer har NOLL effekt här, du slösar din energi. Kram

        Svara

          Hejdå var nog riktat till dig personligen och inte hela kommentarsfältet.

          Svara

          Och vilken storartad insats gör du själv?

          Svara

    Vad är det för liten Bella-maffia som letat sig hit de senaste timmarna? Det är lite smågulligt ju ❤️

    Svara

      Precis, lägligt att de kommer alla nu samtidigt, efter måndagsmötet med Bellsan.

      Svara

      Läs istället vad jag skriver? Vad är ert svar? Tycker ni det är ärligt och opartiskt att utelämna fakta om att BB levt under av polos bekräftade mordhot osv i många år?

      Ett hav av hat och ett par stycken personer som ber er sansa er och då måste man vara anställd av Blondinbella?

      Här är mina åsikter om henne:

      Vältrar sig i konsumtion och lyx

      Framställer adhd som självvalt på gott och ont. Jag har själv adhd och blir ibland glad och ibland ledsen av hur hon skriver om det.

      Borde hålla barnen utanför bloggarna.

      Verkar precis som många andra bloggare inkl Camilla skruva sina texter så de blir propaganda för ett syfte.

      Dålig smak på killar.

      Nyrik stil.

      Har varit dödshotad i många år och att utelämna det nu är inte journalistiskt ok. Camilla hetsar er till hat och ni njuter av det.

      Svara

        Bella är 100% fake!
        Lita inte på något hon publicerar, finns en baktanke bakom allt

        Svara

        Ingen bryr sig om dina åsikter ”Hej”. Vi har redan sett de bevis som behövs för Bellas luftslott att sprängas, dina gulliga ‘åsikter’ tillför absolut ingenting. Luft.

        Svara

          Vaddå ingen? Håller inte med om allt, men om en del, så prata för dig själv och inte alla. Jag bryr mig om och läser dina åsikter Hej, intressant med vinklar från olika håll 👍🏻

          Svara

          Nej, anonym 11.42, intelligenta kommentarer oavsett, ska alltid tas emot. Dina kommentarer som endast syftar att trycka ner någon som inte tycker exakt som du och som tänker flerdimitionellt är rätt ointressanta.

          Svara

            Ja och 11:42 är Camcam, det där gulligt avslöjar henne. Sjukt att hon tog bort kommentarer som bemötte det som hon påstår att Bella ljugit om.. alltså det säger en del om CC. Fy alltså.

            Svara

      +5000

      Svara

    Människan är ju uppenbarligen gravt störd. Hon skyr inga medel för att få som hon vill och skulle sälja sina egna barn för att hålla fasaden uppe.
    Så jävla sorgligt vad girighet kan göra med folk

    Svara

    Det här med bella är ju mer spännande än vem som blir nästa statsminister.

    Svara

      Den kommentaren säger en hel del om dig, och många andra som kommenterar här inne. Jösses, skaffa er åldersadekvata intressen. 😂

      Svara

        Säger du ”L” som hänger här själv och kommenterar stup i kvarten. Bra logik, ju mer du kommenterar ju mer avslöjar du dig själv.

        Svara

          Nu är du tiltad igen. Jag syftade på de som på riktigt tycker att det här är mer spännande än vem som blir nästa stadsminister. Jag hör inte till dem.

          Svara

            Fast L du vet ju faktiskt inte hur gammal anonym 11.29 är så ?

            Svara

              Nej det vet jag förstås inte.

              Svara

            Och jag syftade på att du hängt här nu en timme, med tanke på din kommentar ovan, och de konstanta ”svar på tal”. Det säger en hel del om dig och dina intressen, också 🙂

            Svara

              L ser sig själv som överlägsen här, men hänger samtidigt här och bråkar med allt och alla. Lol.

              Svara

    Bella är 100% fake!
    Lita inte på något hon publicerar, finns en baktanke bakom allt

    Svara

    Om du kallade detta skvallerblogg hade du varig ärlig Camilla. Just nu blir det tyvärr inte ärligt eftersom du vinklar, är partisk och utelämnar av polis bekräftade fakta o. Många år av vädligt grova hot mot BB.

    Om hon brukar överdriva eller till och med ljuga är en sak. Att som du gör nu förvränga så att det framstår som att inga hot nånsin funnits är så långt ifrån journalistisk god sed. Det är inte ärligt heller.

    Ber dig att bete dig mer som den journalist du vill vara. Då kan detta bli en blogg som gör nytta utan att leva på att ge alibi åt hatare och mobbare att njuta av att lynchmobba.

    Kritiker sitter inte och njuter av att krossa en kvinna.

    Oavsett om hon överdrivit statistik eller ej.

    Mobbare gör så.

    Svara

      Oj oj hur många kommentarer hade du i uppgift att skriva egentligen?? Ta det lugnt haha du tappar trovärdigheten TOTALT.

      Svara

      Camilla har aldrig vad jag vet sagt att hon är journalist. Hon har dock en ansvarig chef som är utgivare för det som skrivs i bloggen. Det är han som godkänner det som skrivs i bloggen. Bloggbevakningen är inte = med publik service som är statlig media med krav på opartiskhet.

      Bella har ingen ansvarig utgivare.

      Att granska är inte = mobbing, häxjakt, drev osv

      Svara

      Ja, är man över 40 så borde man veta att mobbing, förtal, ondska inte är ok! Till och med min 8 åring fattar det

      Svara

        Lögner, omoraliska överdrifter, och bedrag är inte heller ok. Det ska kämpas emot helt enkelt, vare sig du, över 40, gillar det eller inte. Om du inte klarar av att Bella har gjort bort sig, så kanske du ska hänga på hennes blogg och Instagram där ingen kritik släpps fram. Här inne är det granskning som gäller!

        Svara

    Hon har ju inte blivit dödshotad, vad är det för trams. 🤦

    Svara

      Men det har hon ju ALDRIG påstått heller!! Försök fatta nångång! Bella har INTE skrivit att hon blivit dödshotad! Sluta ljug , vinkla och förvräng!! Det är andra, ni/du som skriver och skrivit det INTE Bella!

      Svara

        Varför överdriver du i din text hela tiden? Du har rätt, hon har aldrig sagt så, men ditt sätt att skriva är bara jobbigt

        Svara

          Svårt att få folk att förstå annars. Vissa påtår att hon sagt att hon inte var hemma när en man knackade på och att hon sen sagt hon var hemma – påstår att hon ljugit. Men NEJ det var andra som skrev på fb och här att ”de var inte hemma då” – menades barnen var inte hemma då antar jag. Men iaf så har Bella aldrig sagt att hon inte var hemma men det har folk läst andra skrivit och då blir det till att Bella ljuger. Vill bara försöka få folk att förstå hur ett drev fungerar – det blir omskrivningar alltså och folk blandar ihop vem som sagt vad och tror på allt de läser och så blir folk falskt anklagade. Tycker bara det är så fel och sorgligt. Likaså det Bella sagt att hon inte känt till hans affärer ,vilket H bekräftar att hon inte gjort – då menar hon ju vilka hon lånat stora summor av och de stora skulderna men då menar folk att hon ljuger för hon har ju vetat att han förvaltat pengar åt andra – ja men hon har inte förnekat att hon visste att han var daytrader. Alltså det blir missförstånd som sen vänds och vinklas av CC här till lögner. Det är verkligen inte schysst och rätt. ljugit om statistik – nja möjligt att det är något överdrivet men statistik ändas hela tiden och hon har ju räknat räckvidd dvs man lägger ihop sina kanaler – så gör många inte enbart Bella. Även Camcam har varit överdrivit sin egen i perioder.

          Svara

            Folk förstår, det är bara du som vill gapa och skrika hela tiden. Jävla nutcase.

            Svara

    Tycker det är jättebra att detta granskas. Man får inte glömma att Bella som en såpass stor influencer fungerar som en påverkansfaktor (kan man ens säga så?) i samhället. Men den ekonomi vi har i samhället är konsumtion och företagande en stor del av makten i samhället. Nej, det är inte jättevackert det som kommer fram här, och vissa ord kan vara lite väl hårda. Men t.ex. politiker granskas på mer eller mindre rumsrena sätt utan att det pratas om ”häxjakt” och tycks synd om dem. Bella är ingen ”hobby-mysbloggare”, vilket många verkar glömma.

    Svara

      Mycket bra skrivet! 👍

      Svara

      +1

      Svara

    Camcam, jag vet hur mycket du ogillar BB, men att låta kommentarer som ”psykstörd” få vara kvar i kommentarsfältet känns osmakligt.
    Tycker du ska vara neutral med alla bloggare när det skrivs sånt, det är inga trevliga formuleringar :/

    Svara

      Hon kan inte vara neutral när det gäller Bella.

      Svara

    Man kan ju kontakta sponsorerna på hennes blogg och fråga om de stöttar hennes lögner? Varje sponsor som inte vill figurera på hennes hemsida kanske får Isabella att vakna upp. Förlust av pengar är nog det enda som påverkar Isabella.

    Svara

      +1

      Svara

      Ja, gå på henne där det svider, dvs plånboken. Pengar är det enda hon bryr sig om. Jag bojkottar redan alla företag hon samarbetar med.

      Svara

    Tycker det är tragiskt att läsa alla dessa kommentarer som skrivs här. Självklart frivilligt att läsa dom. Men alla dessa typ heja-på-rop och att ni verkligen önskar att allt ska fallera för Isabella. Tycker det säger mer om er än henne.

    Svara

      Det borde inte vara ok att bygga en karriär och förmögenhet på rena lögner och manipulationer. Det är det som upprör folk.

      Svara

        Jag förstår absolut det. Men jag tycker det är så oerhört sorgligt att se hur många hatiska och elaka kommentarer som finns här. Att det liksom är ok för de flesta att skriva ut så otroligt mycket hat när vi lär våra barn något helt annat. Jag vill hoppas och tro att de som skriver de mest elaka och hånfulla kommentarerna här inte lär sina barn att det är ok.

        Svara

        Men att driva en blogg som gör exakt samma sak är ok ?

        Svara

          Skillnad på att skriva sanning / granskning och det som Bella gör manipulerar och ljuger.

          Svara

            Fast CC ljuger och manipulerar ju också.

            Svara

    Alltså det hela är så fruktansvärt pinsamt och genomskinligt. Varför i hela världen är hon inte bara tyst tills hon fått ordning på lögnerna? Skämskudde på svängningarna i hennes känslor för x och allt annat som skrivits senaste dagarna. Givetvis är känslor komplexa men det är ju så uppenbart att hon publicerar såhär nu för att få sympatier. Från att inte sakna honom till att älska och sakna honom. Från att vara en stor förespråkare av öppet förhållande i bloggen, skavlan etc – till att det var hans idé. Från att vara stark, självständig och ha oberoende ekonomi – till att låta sig bli ack så påverkad av hennes tidigare pojkvänner. Give me a break. Den skämskudden som har Anna Books namn på sig får nu lånas ut till Lögnengrip.

    Gällande smsen till X om hotlappen; ja han ger sin input på vad hon ska göra/skriva och är i mina ögon ingen hyvens person han heller, till motsatsen bevisats. MEN hon har ju kört dessa strategier läääänge så jag är övertygad om att han inte fått henne att göra detta – hon har givetvis delgett sin bloggstrategi för honom (för att imponera?) och jag tror även de båda suttit ihop och skrattat när hon provocerat och Cam eller någon annan nappat på det – men det är hon som pratat om vad hon ska göra med hotlappen och han har gett sin syn på saken.

    Bella och hennes anställda (speciellt pingis och Simon) slår mig som så fruktansvärt omogna.

    Svara

    Hur är det du tar upp som motsatser till varandra motsatser?

    Det kan vara hans idé om öppet förhållande, som hon sen för att känns sig stark tar över i text. Han kan trots det ha uttalat orden om att han vill ha henne som mor till sina barn. Och man kan fortfarande älska någon och samtidigt konstatera att den individen, den relationen, är dålig för en.

    Alltså ja hon kanske har pepprat och ljugit men nån måtta på granskningen av allt hon säger måste det ju ändå vara……

    Svara

      Grejen är inte att det finns motsättningar eller att hon ändrar sig. Det handlar om hur mycket och ofta dessa motsättningar framkommer. Det hela tolkas dessutom i ljuset av uppenbara lögner och manipulationer för att rikta bort negativ uppmärksamhet/sälja mer vilket är helt i enlighet med hennes strategi. Kanske lite dum liknelse men lite som i andra säsongen av Making a Murderer när Kathleen går igenom bevisen; det handlar inte om en grej som är fel utan hur många teknikaliska felaktigheter kan det finnas i ett fall?
      Oavsett om det hon säger nu eller innan stämmer så har hon iaf ljugit. Och nu försöker hon mjölka den situationen/det hon tidigare skrivit genom att ändra hållning helt. Tillåt mig att tvivla på henne.

      Svara

        Jo men det går ju bra att liksom inte hitta på saker bara för att också från den här sidan av planeten. Att man förändras i en relation, nåt man kanske inte alltid egentligen trivs med, är inga konstigheter ens för en mytoman. Att man kan påbörja en relation med en känsla och under tiden få en annan, även om det inte heller egentligen är bra för en, är inte heller några konstigheter alls.

        Det här håller ju på att spåra deluxe, för alla parter.

        Svara

    bb är live på insta nu!

    Svara

    Sitter och lyssnar på Bellas live på insta, och självklart bemöter hon inte dina inlägg. Hon kan väl i alla fall försöka hitta på en förklaring till alla sina lögner så vi har något att roa oss med några timmar.

    Svara

      Vad säger hon ungefär?

      Svara

        hon säger att h är väldigt bra på photo shop 😛

        Svara

        Att han är bra på photoshop. Hotat henne att han ska knäcka henne.

        Svara

          Hon kan ju dra upp sms’en annars 🙂 Var hon inte heartbroken nyss och saknade honom? Dör

          Svara

            Så hon saknar hans blick, hans famn etc, hon saknar en person som ”försöker knäcka henne”? o.m.g det blir bara värre.

            Svara

              Ja??? Har ni aldrig varit kära? Man kan sakna sin man som man blev misshandlad av också efter man lämnat. Kärlek är sån, det tar tid att släppa en person man älskat oavsett vad personen gjort

              Svara

                Ge dig!

                Svara

                  Vaddå ge dig? Det är så känslor fungerar. Hade varit konstigare om hon sa att hon släppt H helt än att hon är öppen med att det är jobbigt. Ni är inte kloka

                  Fast hon skrev för bara några dagar sen att hon typ släppt honom helt och saknar inte ens honom. Det är så HENNES psykopatiska känslor fungerar – vi snackar inte om en normal människas känslor.

                Det är en hel psykologi bakom varför man stannar i förhållanden där man blir misshandlad. Inga tecken på detta går att skönja i hur Bella framställer deras förhållande. Ambivalenta känslor räcker inte för att kunna dra likhetstecken här

                Svara

                  Hur fick det att läsa tycker du? Handlade om att man kan sakna någon man gjort slut med, även om något har hänt

          Camcam, det är på god tid att försöka göra upp med din första källa, om Bella inte har hunnit före och betalat av hen.

          Svara

            Jag tänker att det kanske är Odd som är första källan? Han kanske var med den gången hon fick lappen första gången och kände igen den när hotet återanvänds.

            Svara

              *återanvändes

              Svara

        Bra fråga, hennes engelska är verkligen inte bra… Nåt om att X ”have been loaning money and I didn’t know anything” osv

        Svara

          (”loaning” är alltså hennes ord, antar att hon menar ”borrowing”)

          Svara

          Man förstår allt hon säger, även om hon kämpar med vissa ord. Tycker hon blir bättre och bättre på engelska. Och nä, jag är inget Bella fan, så ni kan spara de kommentarerna

          Svara

            Då måste du vara jäklig dålig på engelska!

            Svara

              🤦🏻 Snarare väldigt bra på engelska som förstår trots Bellas bristfälliga ord

              Svara

                Du sa det själv – alltså är hon dålig på engelska. Finns inte så mkt mer att diskutera!

                Svara

      Varför ska hon göra det egentligen? För att ni ska trampa ner henne ännu mer? Njuta av alla sjuka kommentarer som kommer direkt efter?

      Svara

        Att hon inte bemöter Cams inlägg är ännu ett bevis på att allt som kommer ur den kvinnans mun är lögner. Hade hon haft rent mjöl i påsen så hade hon lagt fram alla bevis hon har för att slippa detta

        Svara

    Nu sitter hon i live på IG med Pingis och säger att hon ska använda detta till att hjälpa andra utsatta kvinnor… Hon har ju verkligen noll självinsikt.

    Svara

      Wow!

      Svara

      Hon ÄR spritt språngande galen.
      Självklart ska det nu mjölkas både sympati och pengar ur det här dramat. Bella kommer som vanligt att framställa sig som Queen of Everything och ska dela med sig av sina ”erfarenheter” till sina lågbegåvade Bellivers som sväljer allt hon säger med hull och hår. Kanske kan hon släppa en bok och gå ut och föreläsa för världens utsatta kvinnor samtidigt som hon prackar på dem lite kladd och klet. Jag tror vad som helst om henne så länge som det genererar fame and fortune.
      Varken hon eller hennes rådgivande team lider av den minsta självinsikt för hur man borde hantera det här och reparera hennes totalt havererade image och trovärdighet.

      Svara

      Hur tänker hon??? och hur tänker Pingis? Ingen självinsikt!!

      Svara

    Bara väntar på ett slutresultat, så man får se vem som skitit i det blå skåpet.

    Svara

      Fast det har ju redan visat sig.

      Svara

      Båda två.

      Svara

    Hennes live ligger ute på IG nu

    Svara

      Länk?? Jag hittar den inte

      Svara

        Gå in på hennes IG så finns den där

        Svara

    Liven på ig 😨 Och Pingis sitter där och ”coachar” 😅

    Svara

      Så pinsamma båda två
      Fröken Plagiat och Fröken Mytoman

      Svara

    Hur tänker hon??? och hur tänker Pingis? Ingen självinsikt!!

    Svara

      Nästa sponsor är helt klart ute på hal is. Vi får väl se vilka de stackarna blir, ett och annat kommer de iaf få reda på per email.

      Svara

    Tycker det är rätt löjligt när människor skriver ut team BB och team X. Finns inget att heja på för båda är lika ruttna. Vi alla har vetat hur BB jobbar som och nu har det kommit fram till ljuset. Hon gör allt för att tjäna pengar. Jag tror att många händelse som har hänt henne har säkert varit så men hon har vinklat det till att vi ska tro att det är värre än vad det är. Väldigt onödigt men förstår varför folk har tröttnat på henne med alla dessa lögner. Men vi får inte glömma att X är lika hemsk. Han har ljugit för så många människor, investerat/ använd upp andras pengar. Varför ska vi tro på allt han säger som är den enda källan? Han kan lika gärna ljuger lika mycket som BB, även hon har skrivit ofta på sin blogg hur lika dem är. Det är lätt att säga att BB är riktig hemsk när vi vet och har sett på vilket sätt hon har byggt företaget. Men x vet vi inget om. Han kan lika gärna ha bettet sig såhär innan utan att vi vet om det.
    Nej. Jag litar inte på något vad dem säger. Det är lika hemska båda två.

    Svara

    Hon ljuger!
    Flackar med blicken, gör miner, drar i håret, undviker ögonkontakt. Typiska ljugdrag.

    Svara

      Ja men man är här och läser för det ska vara lite underhållning. Inte att sänka en människa. Det har gått för långt ??!

      Svara

        Jag är också här och läser med distans, men jag tror ärligt talat att det är många som sitter här för att sänka henne, de bryr sig inte om ifall hon mår dåligt

        Svara

    Förutom att skippa lögner borde Bella skippa (som jag sagt förut) det där hemska pudret hon har under ögonen. NEEEJ till reflekterande vitt puder under ögonen och ta kort med blixt.

    Svara

    Bara sorgligt allt.

    Jag såg live-videon. Som jag förstod det är H arg och kommer göra sitt bästa för att förstöra för Isabella och avslöja hennes hemligheter och att han använder Photoshop.

    Kan sms-dialogerna vara photoshopade i ett försök att hämnas på Isabella?

    Det kanske är långsökt men som sagt man vet ju inte vad man ska tro längre eller vem man ska lita på.

    För barnens skull hoppas jag allt lägger sig och att de båda kan gå vidare på var sitt håll.

    Isabella må ljuga om antal besökare men det känns bara oviktigt just nu och är väl något sponsorerna själva får granska.

    Det viktigaste är att hon har två barn att skydda och jag kan bara hoppas för barnens skull att deras mamma talar sanning.

    Vad är det för fega människor som anmäler till socialen?

    Svara

      Yeaaah riiiight…. bara vakna upp

      Svara

      Hon har ju själv smsen så det kommer nog garanterat komma fram.

      Svara

      Så ett frö som på något sätt får folk att fundera och tvivla över sanningshalten. Klart, då behöver man inte skrika rakt ut att personen ljuger och få en hagelskur tillbaka.

      Svara

    Men vad hände med livsfaran och de ljusskygga?
    Nu sitter hon o livar på Arlanda.
    Då är man nog inte så rädd ändå.
    Tips till er som ska se liven, på med solbrillor för jävlar vad hon glänser i fejset 😎

    Svara

      Fint att du hoppar på en annan människas utseende! Riktigt lågt och obegåvat! Gå om skolan så kanske du lär dig lite!

      Svara

        Nu har du gapat härinne hela dagen.
        Hur mår du egentligen?

        Svara

      Skärp dig, aldrig ok att gå på utseende. Finns så mycket annat du hade kunnat skriva om hennes uttalanden i hennes live

      Svara

        Ok. Förlåt, Bella glänser inte.Det var dumt sagt av mig.

        Svara

          Ja, det var dumt sagt av dig. Ta upp något av all bullshit hon sa istället och skriv en vettig kommentar

          Svara

      Hon var ju superfint sminkad!!
      Hennes läppglans, svagt rosa! 👌🏻

      Svara

        Haha, ja svagt glansig också, en svag parodi på trump, inte svagt rosa men svagt orange.

        Svara

    Hoppas Hajen går live snart, så att vi får höra honom besvara anklagelser om spelmissbruk, hoten han utfärdat mot Bella och jag minns inte allt hon babblade om.

    Minns ni hur alla tjatade om vilket karkatärsmord B gjort sig skyldig till – och det var INNAN denna live. Vad kallar man det här? Jag har aldrig någonsin tidigare hört någon sälja ut någon så skamlöst. Hon kunde lika gärna ha spikat upp honom på torget för allmän beskådan.

    Svara

      Det har han lyckats med bra själv, inte det minsta synd om honom. Jag bara skrattar åt båda två, ingen av dem tänker till och agerar smart, allt ska ut på internet

      Svara

        Jag har inte sagt att det är synd om honom.
        Men alla människor har rätt att bemöta anklagelser.

        Svara

      Nej jag tycker han ska ligga lågt ett tag och istället förbereda så mkt material som helst som han har på henne. Timing is everything.

      Svara

      Madelon – vad är det ni gör med Bella då?

      Skärp er! Tänk er för, anklaga inte Bella för att ha sagt saker ni sett andra skriva. Ta också i betänkhet vad H tidigare sagt och bekräftat. Och försök förstå att allt Camcam skriver INTE är sanning utan väldigt vinklat och ofta helt förvängt.

      Svara

    Alla som rycker ut här inne till IL försvar och ropar om att det är lynchning, häxjakt etc. Isabella Löwengrip, tillsammans med många andra influencer, är en person/varumärke (just med IL svårt att skilja dessa åt) som har makt i samhället. Att vara influenser med stor plattform är inget oskyldigt mys-pys-yrke som går ut på att dokumentera sitt liv sanningsenligt och uppriktigt. De tjänar stora pengar, miljonbelopp, genom att påverka vår konsumtion. Kan vi sluta betrakta Influencers som personer som bedriver vanliga bloggar om sina vanliga liv och inse att det bara är en ny form av marknadsföring och reklam där det spelas på så grundläggande känslor som etc igenkänningsfaktorer osv. IL äger ett hus för 30 miljoner och reser runt hela jorden i 1a klass tack vare att hennes läsare köper de produkter/tjänster eller vad det nu må vara som hon visar upp på sina sociala medier.
    Att granska människor med makt och inflytande i samhället är en demokratisk hörnsten, och även om jag inte alltid håller med om hur eller vad Camcam skriver så är hon i princip den enda som ägnar sig åt att seriöst granska en branch som omsätter enorma summor. Jag är iaf mycket tacksam för detta. Att någon faktisk ser fenomenet för vad det är.

    Svara

      Bra skrivet!

      Svara

      Enig, hennes blogg är en bedrift der hon beretter en story som är baserat på hennes liv. En business, men inte hennes dagbok. De aller fleste seriöse bedrifter i hele världen har mediestrategier och planerar inneholdet och tiden för sina innlegg. Något av kritikken här baserer sig på just det att hon planerar sine innlegg for att skapa mest möligt click. Jag tycker det är naivt att tänka att alla beretter sanningen om sin bedrift alltid. Alla som säljer produkter tex. Alla ni som vil at bella «inte ska komma undan», har ni virkelige läser hennes blogg som om det var hennes dagbok? Och at allt hele tiden var 100 % sanning?

      Svara

    Okej här får man visst inte kommentera om man inte är en korkad, naiv idiot. Nej då blir det för jobbigt för Camcam hahaha men okej då kan man ju kontakta Expressen ist och berätta om Camcams metoder och hennes lögner, mobbing och drev. Och lite annat som de kan ta och granska… och avslöja.

    Svara

    Bra skrivet. Och pekar just på fenomenet influensers bidrar till nedmonteringen av det professionella eller snarare utsuddandet av gränsen mellan det privata och professionella. När de kränger prylar och manipulerar verkligheten för likes gör de detta i sin professionella kapacitet. När de får kritik antar de en privat roll och ”de är ju bara människor”. Vilket omöjliggör en vettig granskning. Problemet här är ju att både Bellas professionella och privata karaktär är fejk men får bittra konsekvenser för ”riktiga människor” eller om de kallas rekvisita på content-språk. En människa har nu slagit tillbaka och Bella visar tydligt att hon inte har några betänkligheter att använda sin räckvidd som vapen. Vem behöver en NDA när detta blir utfallet? Hade inte vågat säga ett pip.

    Svara

      Detta var svar till H ovan.

      Svara

      Godt poeng Burgschki!

      Svara

        Tack!!

        Svara

    Jag tror ändå att det här är något av en storm i ett vattenglas och att man måste se bloggar av den här typen som ren reklam, då blir vi nog inte så upprörda över att uppgifter inte stämmer. Tänk ica-stig men en verklig person som lånar ut sitt liv. Så länge de inte bryter mot någon lag förstås. Jag tror också att vi får vara försiktiga med att blanda ihop föräldraförmågan med sånt som händer på jobbet, även om gränserna mellan jobb och privatliv här är väldigt flytande.

    Svara

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.