Move over Bella, there is a new cat in town!

Bläcket har knappt hunnit torka på försäljningsavtalet för Löwengrip Beauty men Pingis Hadenius verkar redan ha siktet inställt på nya krämprojekt.
Enligt Viktor Frisks Instagram så smider han och Pingis planer för manlig hudvård, ett projekt som med största sannolikhet inte är mer än i sin linda.
Men skulle det vara så att de är på jakt efter hyfsat centrala kontorsplatser så har jag hört att ”Nordic Tech House” har ett par stycken att hyra ut med tillträde igår. 🙂

Viktor Frisk släppte ju en låt med Ida Warg för några år sedan.
Hur svårt tror ni det skulle vara att övertala Pingis till en duett?
Jag frågade er i ett tidigare inlägg vilken typ av projekt som skulle överraska er, och jag vet inte hur ni känner med det HÄR skulle sannerligen överraska mig. 🙂

Högst upp på trackslistan – debutsingeln ”Kladda på” med gruppen ”FriskPingis”. (Fickpingis?)

Tack för tips!

240 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Ha, ha, ha! ”Smock” som det låter när Fantomen ger någon en nävmacka. Shit vad roligt!

    Svara

    Ja snacka om att BB är ute i kylan! Ägd!

    Svara

      Hon slaggar över hos The Man with the Tattoos.
      Han beskyddar henne mot de onda andar som verkar stryka runt läskiga huset.
      Hoppas det blir lugnt i nästa boende. Det skulle vara ”säkrare” vad det nu betyder…

      Svara

        Radhus

        Svara

      Det finns väl ingen influencer som blivit så cancelled som hon? Inte ens Manny MUA eller Jaclyn Hill liksom…

      Svara

      Pingis har ju kvar sin anställning i Löwengrip, även om märket nu ägs av Dermanordic. Och då är det väl mest troligt att den manliga hudvård som Pingis å Victor snickrar på kommer släppas under just namnet Löwengrip. (Där hon fortf har sin anställning.)

      Svara

      Varför är ni skadeglada? IL fokuserar på sina barn och sitt välmående varför skulle hon vara avis på ett projekt som är snarlikt det hon själv avslutat?

      Svara

        Hon hade antagligen inte råd att köpa ut Pingis när det norska budet kom så vem som avslutade det hela egentligen lär vi aldrig få veta. Men att Bella nu slutat följa Pingis på Instagram säger en hel del hur lycklig deras skilsmässa blev så något lyckönskande lär nog inte dimpa ner i mejlboxen….

        Svara

    Svinhugg går igen. Nu får Bella det hon förtjänar.

    Svara

      På vilket sätt är det ett svinhugg? Pingis jobbar för Löwengrip. Den nya ägaren Dermanordic planerar att expandera nyförvärvet. Om då Löwengrip – genom Pingis – skissar på en linje för män, hur skulle det påverka Bella negativt? Hon blir väl bara glad ifall Löwengrip växer och tar nya andelar på marknaden?

      Svara

        Jätteglad! Utan att tjäna en krona på det! Säkert…

        Svara

          Isabella kommer ju fortsätta vara ansiktet utåt för Löwengrip Beauty och kommer då förmodligen tycka att det är roligare att fronta märket (som bär hennes namn) ifall det är framgångsrikt och går bra. Och sälvklart har hon ersättning för att vara märkets ansikte utåt. Vad får dig att tro att hon skulle göra det gratis?

          Svara

            Svider nog hårt att fronta utan att längre äga sitt företag. Till och med hennes namn ägs nu av andra. Detta företag som hennes dotter skulle ärva. Det svider garanterat!

            Svara

      Vad taskigt skrivet 15:10

      Svara

        [Borttagen kommentar]

        Svara

          [Borttagen kommentar]

          Svara

    Vill inte ge uttryck för min skadeglädje men…. Ha! Rätt åt Bella. Så går det när man slänger sina kolleger under bussen! Hoppas att deras samarbete blir framgångsrikt 🙂

    Svara

      Det är väl precis det du gör.

      Svara

        Anonym 15:11 skrev ju precis det 😂🤦🏽‍♀️

        Svara

      Rätt åt Bella? Ska hon vara ledsen för att Pingus inleder ett samarbete med Viktor Frisk? Denna megastjärna? Som är känd för vaddå egentligen? Ge dig.

      Svara

        Jämför hur mycket kvalitetsframtid Bellsan har jämfört med Pingis.

        Svara

        Lite konstigt nu att Pingis verkar kasta sig in i olika projekt och styrelser när hon precis blivit mamma. Verkar som att hon nu tänker sig bli megaentreprenör och bli nya Bella ungefär, som flera verkar tänka sig att bli och gör samma saker. Flera som tagit efter Bella. Tror Bella var väldigt smart som sålde dock, hon ser framtiden och vad som komma skall. Konkurrensen i skönhetsbranschen blir ju hårdare och hårdare och med tanke på hur hon smutskastas så var det klokt och smart av henne. Nu tjänade hon sig en hacka istället och kan slippa jobba ihjäl sig och slippa kämpa i konkurrensen som råder och hennes märke lever vidare.

        Svara

          Pingis har nog varit väldigt trött på att ha med Isabella Löwengrip att göra, bara väntat ut situationen. Nu är hon fri, och har fått loss massor med energi att göra något nytt.

          Svara

            Nja de verkar ha trivts bra ihop och haft det roligt ihop på resor osv men hon har nog blivit påverkad av andras snack och smutskastningen av Bella. Ganska sorgligt ändå när de varit så nära och bra ihop under många år. Men de är nog nöjda över affären samtidigt.

            Svara

              Tror nog Pingis lackade ur definitivt efter att Bellsan skyllde personalens missnöje på henne.

              Svara

                Men kan du inte bara sluta någon gång. Bellsan skyllde INTE på någon och du kan ju vända på det – Pingis sa inget och lät Bella få ta allt på sig, när det nog egentligen mest var Pingis som viss personal syftade på. Kanske i så fall var Bellsan som lackade ur lite efter det.

                Svara

                  Men chilla.. har du autopilot på ang försvara Bella?
                  Så snart någon skriver något är det negativt enligt dig ?
                  Livakt eller du måste ha ont

                  Svara

                  Och hur vet du allt fett?
                  Var du på plats eller….?
                  Så patetiskt försvara någon som man inte ens känner
                  Eller är du Bella själv kanske!

                  Svara

                    allt detta- borde det stå

                    Svara

              Eh? De jobbade ihop i många år och hon lärde känna Isabella, hur troligt är det att hon skulle gå efter andras snack och smutskastning än vad hon själv har upplevt och vilka intryck hon har fått?

              Svara

            Det är inte synd om Pingis.

            Svara

              …och det är inte synd om Bella heller.

              Svara

              …och det är inte synd om Bella heller.

              Svara

      Fast det verkar väl mer vara Bella som blivit slängd under bussen.

      Svara

      ”Slänga under bussen”… finns det något mer uttjatat uttryck?

      Svara

        Dessutom en direktöversättning av ett amerikanskt uttryck https://en.wikipedia.org/wiki/Throw_under_the_bus. Kasta åt vargarna (offra någon för egen vinning) är ett bra svenskt uttryck.

        Svara

          Är du säker på att ”kasta åt vargarna” är ”helt svenskt”? Eller ens ett ord i det uttrycket?

          Svara

            Helt svenskt? Kan du inte läsa?

            Svara

              Om det är en eventuell brist på läsförståelse som gör din retoriskt ställda fråga obegriplig så antar jag att svaret är… ja?

              Svara

          Det finns extremt många uttryck som är direktöversatta. Själv föredrar jag det framför uttryck som inte översätts alls

          Svara

            Finns det verkligen extremt många? Jag gillar nyanser och omväxling i språk. Därför tycker jag att det blir tjatigt när alla använder samma trötta uttryck hela tiden. När man dessutom bara direktöversättning något man hört i en teveserie blir det ännu tröttsammare.

            Svara

            Svenskan är väldigt påverkad av tyskan, som iofs kommer från samma gren på samma språkträd, detsamma med Engelskan. Sedan har vi regionala dialekter varav flera är påverkade av norskan och danskan, var norskan är påverkad av danskan och alla tre går tillbaka till samma ursprung på samma kvist, på samma gren, gemensamma språkträdet. Kortfattat, tycker inte ” slänga under bussen” är mycket att tjafsa om. Ett ganska träffsäkert symboliskt språk från ett kärt grannspråk.

            Svara

          Äntligen den svenska motsvarigheten, tack
          (Har funderat, men aldrig fattat vad den svenska motsvarigheten till bussen skulle va)

          Bussen är lika tjatig som folks koppar med te.

          Svara

        Ja, många. Luftslott är ett exempel. Eller sekundärkränkt som bara är en härskarteknik.

        Svara

        Jag ser det väldigt sällan utanför den här bloggen.

        Svara

      15.11/
      Men tänk?… kommer bella vara med i någon hörn 😫
      Succe!

      Svara

    Haha. Helt sjukt hur mycket man kan sabba för sig själv med en osmickrande personlighet (bella)

    Svara

      Fast hon har väl ingen särskilt osmickrande personlighet, hon är ju glad och trevlig. Då verkar Pingis ha en mer osmickrande personlighet.

      Svara

        Håller med! Bella är ofta glad, Pingis ser ut som Jokern när hon ler. 🤡

        Svara

          Fast det är många som har berättat att Bella är obehagligt smickrande mot vissa och hemsk mot andra.

          Svara

            Finns det fler som är.

            Svara

              Fattar ej argumentet ”det är fler som är/gör”, två fel gör väl ändå aldrig ett rätt? Spelar väl ingen roll hur många tusentals det finns av samma idioti, det är fortfarande idioti.

              Svara

          Lägg av med såna skitkommentarer

          Svara

          Onödigt kommentar om hur någon ler.

          Svara

        Jag tycker att de kan dela förstaplatsen!
        Samma skrot och korn.

        Svara

    Såg precis sista avsnittet med isabella i This is my flip side. Där säger hon att det nog är en bra idé att inte ljuga när man träffar banken (herregud) och att hon inte kan komma ihåg adresser och gates på flygplatser eftersom det inte är intressant nog. Är det inte intressant nog att veta vart man ska, eller se till att inte missa flyget? Och hur kan man komma på tanken att ljuga på ett bankmöte? Jag förstår mig inte på denna människa.

    Svara

      Fast hon säger ju att det bästa är att vara helt ärlig och berätta hur det är så hur får du det till att komma på tanken att ljuga på bankmöte? Men det är nog å andra sidan många som kryddar och brer på positivt även på bankmöten iofs.

      Svara

        Hon säger ju ”så om jag skulle ljuga och säga att ’vi kommer fixa det, det är inga problem’ då blir det inte bra.”

        Har du ens sett klippet?

        Svara

          Från 17:03 i klippet pratar hon om att ljuga till banken om någon är intresserad.

          Svara

            Hon säger ju tvärtom – att inte ljuga till banken utan vara helt ärlig. Men det var ett väldigt bra avsnitt tycker jag.

            Svara

              Om det är självklart för en att vara ärligt skulle man poängtera att nu, nu har vi en situation där jag inte får ljuga? Ger intrycket att ljugande var ett alternativ som funderades på men ansågs för riskabelt.

              Svara

                Precis vad jag menade. Tack 💕

                Svara

              Ja precis vad jag skrev eller? ”Där säger hon att det nog är en bra idé att inte ljuga när man träffar banken”

              Svara

                Men det låter ju som hon tycker att det är fritt fram att ljuga på andra ställen …

                Svara

                  Jumping to conclusions that don’t exist…

                  Svara

                    Har man som normalläge att man inte ljuger så behöver man inte påminna sig själv att man inte får ljuga när man går in i en ny situation.

                    Svara

            Vem säger så?
            Man ljuger väl inte någonstans

            Svara

      Bella surrade också om veganattackerna som hon utsatts för vilket skulle motivera att hon har personskydd.
      Det är faktiskt tio år sedan hon blev attackerad dels med en flådd mink, dels med grisblod.
      Det är inte den typen av obehag som hon råkat ut för på senare år.
      Varför pratar hon fortfarande om dessa gamla händelser?

      Svara

        För hon försöker göra sig viktig. Är inte ens vegan men rätt åt henne 😁

        Svara

        Hade nog haft svårt att släpp det om någon kastade ett dött djur eller djurblod på mig.

        Svara

          Ja det får man ju verkligen hoppas 😅 Det är nog lite av poängen att man ska ha svårt att släppa det

          Svara

            Men då är det inte konstigt att hon nämner det många år senare.

            Svara

              Exakt.

              Svara

          För att inte tala om djuret som saknar sin päls som Bellsan hade på sig.

          Svara

        Hon kan inte låta bli att fortfarande vara lite viktigpetter.

        Svara

        Hon är som en fluga på tapeten, dvs måste synas och höras
        Tragiskt

        Svara

      Där framgick det tydligt att mötet med banken även handlade om krisen i Löwengrip Beauty. En kris som hon till stor del skapat själv. Att Pingis ville ut är självklart så som IL betedde sig under 2019. Uppenbart att banken ställde krav om att annan skulle gå in. Hon kunde inte få lån för att köpa ur Pingis. IL är duktig på att frisera orden. Pingis har visat sig med Viktor många gånger.

      Svara

      Daxs och börja tänka om
      – hur är folk funtade hitta fram märkliga ord (tolka annat) än skrivande ord?
      Ta till sig det som står inlägget, eller skriva eget
      What? Blev svårt detta… svara till motståndare 🤪

      Svara

      Den dokumentären var så konstig. Det sista avsnittet var bättre än de andra men ändå. Jag förstår inte varför de filmade henne hela vägen till banken, och sen när hon gick tillbaka till rätt plats då hon insett att hon tagit fel.

      Svara

        Det där med att gå till fel plats skulle fungera som en öppning för att prata om hennes ADHD och man får följa henne till bankmötet, försöka bygga upp spänning, för att sedan veta hur det gick i eftertexten. Tror också det är tänkt att visa hur hon inte hinner stanna utan allt får göras i farten (intervju medan hon skyndar till bankmötet, underteckna papper i hissen) men sedan har man de där ligga-på-soffan intervjuerna.

        Såg någon gammal artikel om att hon skulle vara med i två avsnitt men nu blev det fyra. Dokumentären i sig är amatörmässigt.

        Svara

          Jag tänkte mest på stt hon måste få så ont i fötterna när hon springer runt med dessa klackar. Aj aj!
          Varför inte ha sköna sneakers och sen snabbt byta till högklackat i hissen?

          Svara

            Själv tänkte jag på hur mycket hon bounce hon har i sin gångstil samt på att hon lät andfådd.

            Svara

    Camcam, radera denna kommentar, snälla. Måste vi uppvigla till hat i varteviga inlägg om Bella?

    Svara

      15.28/
      Får man inte skriva något innan du kallar det för hat?
      Du låter värre än småbarn på riktigt…. hitta har på varenda kommentarer!
      Sjukt hur du tänker.

      Svara

        hat// ska det stå

        Svara

        Vad är annars poängen med ts kommentar tror du?

        Svara

          Hon bara undrar var stollis är? Är det så jobbigt?

          Svara

            Ja, det är jobbigt för en del av oss att se mobbning. Synd att du inte har empati för att förstå problematiken.

            Svara

        What? Vad menar du? Undrar ärligt.

        Svara

        Alltså du pratar som om du vet vem jag är? Jag heter Anna, bor i Göteborg och jobbar i social sektor. Har även hund och radhus. Inga barn. Är jag den du trodde?

        Svara

    Tror ni att bellas alltfler kommentarer om Odd på senaste tiden är en del av hennes excelfil?🤔 Skapa fler spekulationer och kommentarer på bloggen? Alternativt ”vinna tillbaka” alla följare som älskade tiden då blondinbella gick i fredagstofs, köpte lindts cream brüle choklad, läste veckotidningar och åt odds husmanskost. Tiden då livet med kock och vegansk mat va långt långt borta… Isabella har helt missat vad det är att vara en influenser, poängen är ju att vanliga människor ska kunna identifiera sig med tjejen som driver bloggen. I början av hennes karriär köpte hon ett par sandaler från ”din sko” och la upp på bloggen och de tog slut i varenda affär för alla 14-åringar ville se ut som tjejen på bloggen som hade lagt upp en snygg outfit. När hon spårade ur och började flyga privatjet osv trodde hon att folk skull bli alldeles Omg WOW var framgångsrik hon är!!! Men det ledde bara till att ingen kunde identifiera sig med henne längre. Vilket hon kanske iof inte ville, hon ville väl bara ha beundran… Men influensers som blivit stenrika med åren (och också hade haft råd med ett värstinghus) men fortsätter lägga ut tacos som fredagsmiddag och ett hm-klädtips är de som har fattat vad det egentligen handlar om…

    Svara

      Ingen bryr sig, du borde om något skaffa dig en annan hobby än att fundera på någons intentioner med ett inlägg 🙂 fler influencers än Bella gör sånt med

      Svara

        Jag tycker att det var en rimlig analys. Fri från tillmälen och illvilja.
        Varför är du här? Du kanske behöver skaffa dig en annan hobby än att fundera på någons intentioner.

        Svara

        Det här är en blogg som bevakar bloggar så varför skulle folk inte få diskutera syftet med inlägg på just bloggar?

        Svara

        Idiot

        Svara

      Det jag funderade på är att hon är hos Odd för att hon kände sig otrygg. Om det finns någon som hotar/förföljer henne, varför leda den hem till Odds hus där bärnen är?

      Svara

        Precis!
        Tror hon mer är sällskapssjuk.

        Svara

        Och varför isåfall ens berätta vart hon befinner sig?

        Påhitt är vad det är.

        Svara

      Läser Bella ditt inlägg, kommer hon säkert få massa affärsidén!
      Haha jätteroligt om hon nappade idén
      Trevlig helg

      Svara

      @ Anonym 15:31
      Både ja och nej. Det stämmer att vanliga människor ska kunna identifiera sig med bloggare. Till en viss del. Men samtidigt måste de leva lyxigare och mer intressanta liv än sina följare. Det är så de lyckas med att kränga billiga DW-klockor och Ideal of Sweden-skal m.m.

      Tanken är att följarna ska se upp till influencers och avundas livsstilen. Inspireras och drömma sig bort. Och plötsligt dyker det upp en produkt som t ex ett plastigt mobilskal som de faktiskt har råd med. Något som inte är lika dyrt och ouppnåeligt som Chanelväskan, den exklusiva bilen eller de dyra märkeskläderna…
      Eftersom influncern säger sig ääääälska produkten så VILL man tro på det. Man VILL känna den samhörigheten. Och därför klickar man hem mobilskalet.

      Det Bella gjorde fel var att hon var alldeles för arrogant mot sina följare. Det som funkar bäst är Biancas strategi, att hela tiden säga att hon älskar sina följare och ösa på med fjäsk, fjäsk, fjäsk. Bella distanserade sig alldeles för mycket, satte sig på höga hästar och trodde sig vara förmer. Och det blev också hennes fall.

      Svara

        En kompis ~25 sa att hon kollade på Margeux videor för att Margeux verkar må så bra och då tänkte kompisen att hon kanske också kunde lära sig må bättre – Jag har aldrig tänkt att det är så en del tror…

        Svara

      Det hela handlade om att Bella ville bli stor i USA. Därav jetset livet. Hon är redan stor i Sverige på instagram, relativt. Hon tänkte att hon skulle bli stor på instagram utomlands genom just den livsstilen, dem bilderna – att det skulle gå hem hos många, likt andra business/influencer konton, att just ”The upper east” kvinnan osv osv som skulle köpa hennes produkter skulle kunna identifiera sig med Bella. Problemet är bara att det inte gick hem. Antingen ska man vara känd utomlands redan på något sätt för att kunna bli ännu mer känd med dem instagram bilderna Bella körde med eller helt byta strategi och köra på det som faktiskt är inne – fina naturbilder, mode, osv – a la Blick typ. Och tillochmed då – när man nått över miljonen följare på instagram, är det inte säkert att man hade haft potentiella köpare i USA. Så det relativt låga följarantalet kombinerat med för höga risker och för mycket utgifter (många av dem utgifterna var just för att skapa ett liv där den framtida potentiella köparen kunde identifiera sig med – men det gick inte hem) var det som gjorde att det gick som det gick, kanske.. Och såklart, excel arkets avslöjande – eller det är nog huvudorsaken såklart.

      Svara

    När hon är här ber ni henne dra härifrån och när hon inte är här efterlyser ni henne. Förlåt, men kommentarer som din påminner verkligen om mobbning på en skolgård. Väx upp.

    Svara

    Lägg ner med att bete dig som en tonåring som funnit ett coolt ord att kalla folk som försvarar Bella, det har tagits upp i flera inlägg nu att det inte bara är EN person som försvarar Bella och att detta agg många av er har är snarare sjukt än något annat. Man kan vara mer neutral än att leta efter fel och njuta av dem.

    Svara

    Är Pingis bra igen här nu då.. hon har ju varit så hemsk, dålig, korkad, pinsam och plagiat-Pingis här? Är hon plötsligt bra och på gilla-listan nu här? Viktor är ju så pinsam, han är bara för mycket nuförtiden. Som han härmat efterIL i allt och ska försöka med allt, så girig och falsk. Är det han som fick Pingis att vilja lämna IL, han började ju med föreläsningar (som IL) nyligen och tog hjälp av Pingis. Och när IL nyligen gick ut med sina misslyckanden så gjorde han direkt detsamma. Hans adhd var också superkraft och han skrev om bipolär efter att IL nämnt det – och han låtsades vara för sig själv och stängde in sig i ensamhet skrev han men nej han var inte mycket ensam och instängd kunde man se på hans story. Nej han är ju så falsk, försöker med allt. Där har ni en som verkligen är manipulativ och strategisk.

    Svara

      Victor är en snubbe som maximerat de gåvorna gud gav honom.
      Han kunde inte bli hjärnkirurg men han smider medan influencerjärnet är varmt.
      Nu rider han den här vågen som ILs förehavanden har skapat.
      Kommer kanske göra en hacka på det. Good for him!

      Svara

      Kanske vi får se Viktor som ’ manlig henbella ’
      tiden få visa upp medlemskap med pingis 🏓
      Vem som slår hårdare returer jakten om det försvunna imperiet

      Svara

    Fråga till er företagskunniga. Kan en delägare kräva att bli utköpt av en delägare som inte har pengar?
    Jag blir fortfarande helt snurrig på vad Bellas kris egentligen var. Hon sprang alltså till banker, sålde huset för att hon akut måste köpa ut pingis?

    Svara

      Man får utgå att det finns ett aktieägaravtal som reglerar bl a vad som ska hända om en delägare vill lämna eller om delägarna är överens om att avveckla eller sälja bolaget.
      En delägare kan inte kräva att bli utlöst ur bolaget eftersom det kan röra sig om mycket pengar.
      Om endast delägarna får äga aktier i bolaget (hembudsklausul) så kan resultatet bli att bolaget måste likvideras eller säljas i sin helhet om man inte kan enas om ett pris som kvarvarande delägare klarar av att betala.
      Här finns en del tips:
      https://www.breakit.se/artikel/4935/skilsmassa-i-affarslivet-har-ar-fallgroparna-du-maste-undvika

      Svara

        Ett litet förtydligande – hembudsklausul innebär väl att delägarna ska få erbjudande att köpa aktier först (innan de erbjuds till 3e man)? Inte att det endast är befintliga aktieägare som får äga aktier?

        Svara

          I ett aktiebolag är det vanligt att reglera ett hembudsförbehåll i bolagsordningen. Förbehållet binder alla nya förvärvare av aktier och innebär att köparen (förvärvaren) av aktierna måste anmäla sitt förvärv till bolaget. De tidigare aktieägarna har sedan möjlighet att mot ersättning överta andelen (lösa in aktierna) och på så sätt lösa ut den nya förvärvaren.
          Hembudsklausulen är alltså ett skydd för befintliga aktieägare i och med att de har rätt att lösa in aktier som ”kommit på avvägar”. Det gör att en delägare som vill sälja sina aktier vet att dessa inte kan säljas utanför delägarkretsen utan risk för att aktierna kommer att lösas in av de lösningsberättigade.

          Svara

      kräva & kräva beror på vad det står i bolagsordningen om förköp/hembud etc

      Svara

      Vem inte blir snurrig av Bella
      Hon har säkert fått idér av ES som hon inte förstott alls/ haha
      Tanken var säkert göra en klipp men banken hade koll på henne
      Vilken sopa

      Svara

      Fast akut och akut, hon behövde få ihop pengarna att köpa ut Pingis på något sätt. Hon har haft flera månader på sig men det går inte att tvinga Pingis att vara kvar i årtal om hon vill bort. Annars får Pingis sälja till någon annan och det låter som om det var tanken att Pingis först skulle sälja till Dermarome och att Isabella också lockades att sälja då.

      Svara

    TIPS!
    Nästan mymolimenti-varning på Sanne Alexandras webbshop.. Hon har en flik om sig själv där hon skriver att hon ”inspirerar kvinnor över hela världen” med typ sin livsstil om jag minns det rätt? Så himla pinsamt. Dessutom beskriver hon sig som ”hockeyfru” i samma flik… herregud.

    Svara

    Manlig hudvård låter inte som en hit och tror inte det är lika hypat bland unga pojkar (för vuxna följer väl inte viktor) att köpa sånt influenser ”skapar” speciellt inte hudvård så ganska liten marknad.
    Och med tanke på hur de gick me förra kladd och klet som hade större kundkrets så kan man räkna ut på nån minut hur bra idé dehär är.
    Vuxna män köper nått billigt på Ica eller hipstermärke som placeras som en prydnad om de ska va dyrt.

    Svara

      Det finns redan att antal hudvård för män dessutom och influencermarketing är på nedåtgående. Det funkar inte längre i konkurrensen när alla precis alla ska ha sina egna märken. Han ska visst släppa allt Viktor, är det inte klockor och smycken också han släppt. Och tavlor och ”skrivit” böcker alltså haha

      Svara

        Trodde Caia var next med manliga hudvård
        Skulle inte förvåna mig alls

        Svara

        Undrar om han släpper sig oxå?

        Svara

      Tror absolut det kan gå bra om det är billigt och enkelt, mao inte tio produkter som många av oss kvinnor kör.

      Svara

      Min son (han går i gymnasiet) har precis börjat med manlig hudvård.
      De flesta killar i hans klass har gjort det, men de är redan duktigt märkesmedvetna och jag tvivlar på att de kommer att vilja ha Viktor Frisk hudvård…

      Kan tänka mig att majoriteten av Viktors fans är 7-12 år och då använder man knappast hudvård.

      Svara

    Det är väl inte så förvånande? Frisk är ju en sann hustler när det gäller att ”umgås med rätt personer”. Minns när han först dök upp på mammabloggaren Micahs blogg för många år sedan och de var bästisar. Han har klättrat därifrån och valt sina polare väl.

    Svara

    Tycka vad man vill om Bella, men ett värre svinhugg än de Fröken Pingis levererar är svårt att toppa!
    Plagiat-Pingis har knappast rent mjöl i påsen själv och var en vidrig chef. Önskar att hennes nya företag floppar fett. Hon förtjänar inget annat faktiskt. Trött på att hon seglat under radarn och tagit exakt noll ansvar själv.

    Amen to that! 🙏🏽

    Svara

      Har ni gjort enkäten som Löwengrip har lagt upp efter de blev uppköpta? Jag tror fan det är plagiatpingis som gjort den!

      De frågar om orsaken till att man slutat köpa deras produkter är isabella… Finns inte ens alternativet att svara Pingis – även fast även hon varit officiell delägare.

      Min orsak att jag slutat köpa min favorit deo och torrschampo är Pingis. Jag mår illa av tanken att hon får en del av mina pengar. Jag älskar inte Bella heller men hon känner mer genuin än Pingis.

      Jag är säker på att hon skyller allt på Bella och tar noll ansvar. Hon får bara fortsätta vara ”entreprenör” och nu värva andra influensers att utnyttja.

      Svara

    Jag reagerade på att BB skriver i sin blogg att hon pga en händelse som gjorde henne otrygg har valt att bo hos Odd ett tag, efter rekommendation från hennes vakter. Alltså jag förstod ju för länge sen att allt hennes snack om säkerhetsteam mm är bullshit, men hur kan hon tro att ens nån ska gå på detta? Hur svårt är det att leta rätt på Odds adress och dyka upp där istället? Helt obegripligt!

    Nu känns det som om hon tappar det på riktigt, när hon inte ens orkar bemöda sig med att göra hennes lögner något sånär trovärdiga

    Svara

      Lillasyster har väl tröttnat på att vara förälder,nanny och alltiallo åt henne hemma i det stora vräkiga läskiga huset.

      Svara

        Ja vart tog syrran vägen 🙄

        Svara

        Jag får så läskiga vibbar av det där stora huset med dess likaledes jättefönster. Huga!

        Svara

          Ja, fast snart flyttar det in en normal barnfamilj där och då får det säkert ett mysigare innehåll och mer värme.

          Svara

      Ja och sen vill hon ju bara att folk ska börja prata om att hon är hos sitt ex. Det är väl de sista stället någon galning skulle leta om de var ute efter henne så varför ens nämna det? Jo, för hon är störd i skallen och behöver hjälp med sitt uppmärksamhetssökande

      Svara

        Som dem flesta influencers då som är uppmärksamhetsökande? Det är deras jobb att vara det. Äcklig du är som säger sånt där om en person som du antagligen aldrig utbytt ett ord med

        Svara

        Finns förmodligen inget hot.
        Avklädd på stories och nu bo hos exet. Tror hon mest vill göra Erik svartsjuk 😉

        Svara

          Tror inte Erik bryr sig. Med sina pengar kan han få Nästan vilken brud som helst som har dubbelt det hon har.

          Svara

            Det här kan nog vara det dummaste jag läst så länge jag befunnit mig på internet, faktiskt.

            Du tror alltså på fullt allvar att kvinnokollektivet är något slags smörgåsbord som män kan gå och plocka från efter behag? En buffé där du betalar utifrån kvaliteten på godsakerna? Jag har sett den här åsikten framföras på internetkloaken men då blev jag inte förvånad, begåvningsnivån där är ju inte s a s direkt hög. Det fick mig att hicka till lite att du tilläts publicera sån smörja här.

            Välkommen till 2020. Och om du är man och heterosexuell är min kvalificerade gissning att du är och lär förbli singel.

            Svara

              Haha lever du under en sten eller? Öppet tika män har oftast lättare att få kvinnor, och det finns en hel uppsjö av kvinnor som vill ha dessa män och många av dem gör allt som krävs för att se så bra ut som möjligt i det manliga ögat, fixar det som behöver fixas enligt dem, håller sin kropp i trim osv, förstår inte vad som är så nytt med det?

              Svara

                Självklart finns det kvinnor som säljer sig för pengar och den företeelsen har ett namn. Hur det sedan praktiskt går till kan ju skifta avseende en rad ingående parametrar. Har du sett ”Pretty Woman”? Nu är det ju självklart bara en film men den kvinnliga huvudpersonen säger där, när den rike mannen hon blivit kär i efter det att hon sålt sig till honom vill köpa henne en lägenhet ”för att få bort henne från gatan”, att ”det är ju bara geografi”. Och så kan det ju vara. Allt sker inte på gatan, det kan pågå i de finaste salonger utan att för den sakens skull vara något annat.

                Det jag skriver om är alla andra kvinnor, varav jag själv är en, som haft förmånen att inte behöva hamna i den socialt utsatta situationen. Vi är inte till salu.

                Svara

                  Jag pratar inte om prostituerade. Om du anser att kvinnor som vill ha rika män och gör något för att slå sig fram i konkurrensen är prostituerade är det väldigt konstigt.

                  Svara

                  Man behöver inte vara i en dålig sits för att vilja ha en man med pengar. Man kan vara i en bra sits men ändå vilja ha ett jetset-liv. Många vill ha dessa män vilket gör att kvinnorna då oftast måste lägga ner mer tid på sitt utseende = flera snygga kvinnor för de rika männen att välja på. Många av dessa kvinnor är varken socialt utsatta eller liknande utan vill bara ha en rik man. Du verkar leva i en illusion där rika män och unga vackra kvinnor aldrig har varit en vanlig kombination.

                  Svara

              Jag är för övrigt kvinna och är gift med en man sedan 5 år tillbaka. Jag säger inte att det är såhär den ”vanliga” världen ser ut, men för Många rika män ser det ut så. De kan helt enkelt vraka och välja om det är vissa attribut de är ute efter. Och om isabella ska göra nån svartsjuk med att ”trycka upp brösten” som någon skrev menar jag att Erik kan få 100 till par sådana om det var något att vara svartsjuk över, tror inte han har brist på kvinnor som kastar sig över honom för hans pengars skull. Och ja, inte ens jag vill vara med någon fattiglapp.

              Svara

            Kan ens en såndär gubbe instagram då?

            Svara

            App app, i think not!
            Jag menar kolla på killen! Lika mycket utstrålning som färg som torkar. 😂

            Svara

              No such thing as an ugly billionaire. Hans pengar står för all utstrålning

              Svara

          Gissar att han har annat för sig än att kolla hennes blogg och instagram.

          Svara

        Mitt i!
        Måste man inte vara tyst om var man är- finns det riktiga hot dvs
        Uppmärksamhet va namnet

        Svara

      Fast där är hon ju då inte ensam så känns ju tryggare iaf. Men visst kanske mest är att hon vill vara hos Odd kanske har de något på gång igen men att hon är rädd och otrygg förstår jag, man ser vilka galningar det finns och som är besatta av henne. Ganska obehagligt.

      Svara

        OM hon har galningar efter sig (vilket hon säkert har emellanåt) så borde hon fatta att hon inte behöver fläka ut exakt var hon befinner sig hela tiden. Ingen annan beter sig så eller har det bekräftelsebehovet.
        Alla håller en låg profil – utom Bella.

        Svara

          Nej alla håller inte en låg profil. Andra bloggare berättar precis likadant som Bella om inte mer, vissa fläker ut betydligt mer. Hon ville väl berätta varför hon bor hos Odd så det inte ska skapa massa rykten och spekulationer. Eller så ville hon skapa spekulationer genom att berätta. Men att hon känner sig otrygg kan man förstå och hos Odd känner hon sig väl tryggare än ensam hemma i sitt stora kända hus kan man förmoda.

          Svara

            Nej, de flesta friska människor berättar inte vart de är om de har en galning efter sig. Precis som Gynning nämnde i sin podd, att hon har också haft stalkers men inte går hon och pratar om det (the shade).

            Svara

            Eller hon vill göra ES sotis
            Allt för inget

            Svara

              Tror inte han bryr sig, kvinnor har han nog gott om.

              Svara

      Bo hos Odd?
      Hur får dom plats där ( han har not 60kv) i bostad eller har jag läst fel
      Trodde Bella tog in på hotell eller så!

      Svara

      ”rekommendation från hennes vakter”

      Vilka vakter?, Finns inga vakter längre.

      Svara

        Haha hon ringde säkert 114 för tips

        Svara

    Det gör inget! BB kommer att klara sig ändå, och kommer göra karriär igen 😊 Tycker framtiden ser ljust ut för henne !

    Svara

      Japp jag tror framtiden för henne är ljus med 🙂

      Svara

        Ja tror jag med. Många gillar henne och hon har det, hon har utstrålning och går igenom rutan, och hon är intressant att lyssna på. Hon har ju liksom något, hon fängslar liksom. Som sagt hon har det.

        Svara

          Haha.

          Svara

          Säga vad man vill om Isabella så är hon farligt karismatisk. Lätt att invaggas i det. Vilket får en dålig eftersmak. Många som kommit och gått. Nu verkar hon vara så gott som helt allena. Förutom Odd och barnen .

          Svara

            Var är Sheila???

            Svara

      The Future’s So Bright, shes Gotta Wear Shades

      Svara

    Är så less på alla samarbeten företag skall göra med influencers. Krämer, pulver, klädkollektioner och smycken.
    Samma använd, Nicole, Victor, Kissie, Wargen, Rustas, Dietz, Bianca etc.

    Snälla, kom på ngt nytt och använd för fan hellre Bathina eller ngn äldre, är så trött på dessa översminkade, besprutade, flinande influencers.
    Och alla ”samarbeten” bloggmorsorna får, för sina klubbar för inbördes beundran. Man storknar ju.

    Svara

      Ja på allt!! Förutom delen med Bathina. Jag hoppas att hon har vett och värdighet nog att stå utanför sådan där sell out-skit. Hon behöver inte låtsas ta fram något kladd för att visa att hon är någon.

      Svara

      👍

      Svara

    Själv tänker jag att den här nyheten kan förklara mycket om vad som hänt de senaste månaderna och att det inte alls är en ny tanke utan en gammal som först nu tillåts se dagens ljus.

    Svara

      Utveckla, tack!

      Svara

      Varför skriver du ens här?! Kan du inte hålla dig till din egna blogg?
      Du har förstört så många diskussioner med ditt stora ego och klagat på den här bloggen när folk blivit irriterade så varför hänger du kvar?

      Svara

        Hon har i alla fall något vettigt att tillföra i kommentarsfältet. Vilket du ”Emma” inte har.

        Svara

        Om The real Hmm kan kommentera här inne igen så är det för att jag tillåter det.
        Ni kan med varm hand överlåta till mig att bestämma vem som får eller inte får kommentera här inne på min blogg då beslutet i slutet av dagen är mitt och ingen annans.. Tack! 😊😊

        Svara

    Finns det så mycket mer kvar att säga om Bella? Verkar inte så när man läser kommentarerna här inne i alla fall.

    Svara

      Nä alla har vräkt ur sig så mycket de orkar nu.

      Svara

        Måste ta en kopp ☕️ eller två
        Det är fredag så du vet det
        Vänta tills nästa vecka då jävlar….

        Svara

          Varför skriver du ens här?! Kan du inte hålla dig till din egna blogg?
          Du har förstört så många diskussioner med ditt stora ego och klagat på den här bloggen när folk blivit irriterade så varför hänger du kvar?

          Svara

            Lägg ner ”Emma”. Alla har liksom du rätt att skarva här.

            Svara

    Rätt åt bella! Så går det när man offrar vänner. Btw ibland får jag känslan av att hissen inte går ända upp hos Viktor! Någon annan som känner likadant? Elr är jag bara elak. Host host.

    Svara

      Var du hennes vän eller annars förstår jag inte varför du tar det så personligt 🙂 get over it

      Svara

        Varför tar du det personligt vad andra tycker om Bella 🙂 Get over it.

        /Inte 16:31

        Svara

      På vilket sätt offrar hon vänner? Då kan man väl vända på det lika gärna att det är vänner som offrar henne, eller. Jo håller med att han inte känns som den smartaste, men han är ju smart på att tjäna pengar iaf eller iofs så har han hjälp med pr-strategierna av Saliba väl.

      Svara

      Vad syftar du det elaka uttrycket på gällande Victor?
      Han verkar bra mycket klokare och bättre än du.

      Svara

    Var du tvungen att håna Bella idag igen, du bara måste.. kan inte låta bli en endaste dag. Du kan bara inte släppa henne ens för en dag. Varför inte skriva om Margaux ensamresa istället som visade sig inte vara särskilt ensam.

    Kommer du börja hårdgranska Viktor Frisk nu då när han involverar sig med plagiat-Pingis som du verkat tycka så illa om och skrivit om hennes dåliga metoder, att hon är korkad och allt vad det varit? Eller är hon bra nu när hon inte är parhäst med Bella längre? Viktor som för övrigt väl gjort massor av mer samarbeten är Bella och troligtvis tjänar mer pengar på reklam och samarbeten, så han bör väl granskas.

    Svara

      Va
      Här har väl ingen hånat Bella idag
      Hur får du det till så?
      😎 chilla det är daxs för fredag x mys

      Svara

      Om verkligheten utanför IL är ett ”hån” mot henne, så är det inte verkligheten det är fel på.

      Svara

    Viktor ”jag älskar att synas” Frisk.
    Så trött på människan.

    Men jag gläds åt tanken på Bella som sitter och surar nu. Hihi.

    Svara

      Hur vet du att Bella sitter och surar det vet du ingenting om. Det är bara fantasier i ditt huvud som gör dig glad

      Svara

        Japp, ser det framför mig och det gör mig jättejätteglad!!! 😁👍🏻

        Karma bites back!! Hehe

        Svara

          Läskigt hur personligt du verkar ta detta , och hur du verkar njuta av att du tror en person du inte känner har negativa känslor. Du vet inte du TROR. Stor skillnad. Och det gör det sjukare ..

          Svara

            Ska inte du besöka din psykiatriker?

            Svara

              Men vad är det för rövgäng som hänger här idag??

              Svara

    Jag brukar inte köra kvinnokortet tror ärligt talat dem flesta feminister skulle hata mig :p men har svårt o tro ni skulle ha samma agg mot en manlig profil som hade gjort liknande som Isabella, jag tycker Isabella har kämpat hårt för att komma från att inte ha mycket utbildning och vara där hon är nu. Istället ska ni trycka ner o tracka på sånt som att hon inte gick klart gymnasiet, hon lyckades väl ändå? Och hon har gjort fel men det tar väl inte bort dem rätt hon gjort. Jag ser henne som någon som kämpat och lyckats på många sätt, och misslyckats men vem gör inte det?!
    känner som många av er här inne avsmak för influencers så hon är ingen jag kommer följa men måste ni hata? Släpp det nu

    Svara

      Hon får kritik för vad hon har skrivit om transpersoner, rasism, sina anställda, kollegor, lögner och manipulerade bilder om hotlappar, varit en hemsk arbetsgivare, vän, hånat låginkomsttagare med krävande jobb och skrytit genom åren hur lättmanipulerade hennes målgrupper är och hur hon försöker förvärra hatet mot sig själv som klickbait. Hon är verkligen inte som så många andra influencers utan värre.

      Svara

        Du är duktigt påläst ser jag, är det här du har fått all info

        Svara

          ILs blogg (eller mediauttalanden) är själv källan till alla saker som 17:35 nämnde. Har själv följt henne sedan 2008 och det stämmer till punkt och pricka.

          Svara

          Nej, hennes egna blogg. Inte så svårt att ta reda på vet du!

          Svara

        [Borttagen kommentar]

        Svara

          Men håll käften, vem bryr sig om vad andra har gjort?! Detta handlar om henne. Hon har gjort allt som ovanstående räknat upp och det är bevisat.

          Svara

      Vad har hon kämpat hårt med? Att ljuga, hitta på och provocera som en 13-åring? Hon är kissie i vuxen form. Vidrig människa.

      Svara

      Det är ingen som hatar henne för att hon har en tidigare lyckad blogg, folk hatar henne för sättet hon nått dit. Hon nådde ju dit hon gjorde genom att ha en rätt osympatisk personlighet och skriva taskiga saker som folk gick igång på. Människor brukar inte gilla folk som är beredda att bli hatade för att få publicitet då dessa personer helt enkelt inte har någon skam i kroppen och man vill inte se såna lyckas för de helt enkelt är elaka och inte bryr sig om andra människor. Hon är som den där Schulman (har ej koll på någon av dom men vet att de är jävligt taskiga och provocerande) och de är icke omtyckta rent allmänt just pga deras personlighet, samma sak med blondinbella. Jag vill se andra lyckas, särskilt kvinnor, men människor som offrar sin familj för att skapa pr i media och som är beredda att gå över lik för att nå sitt mål är inget jag tycker bör stöttas.

      Svara

      ”Jag brukar inte köra kvinnokortet”, ”men…”

      Kör inte kvinnokortet då!

      Svara

    [Borttagen kommentar]

    Svara

      [Borttagen kommentar]

      Svara

      [Borttagen kommentar]

      Svara

    Förstår inte ”rätt åt Isabella!” och knivhugg kommentarerna. Affären med Dermarome har varit på gång en tid och de har båda ansvar för hur det gick med Beauty/IPSI, onödigt att tolka in en pik mot Isabella i allt Pingis ska göra i fortsättningen.

    Svara

      Kanske är så…. att detta hat en gång triggats igång av någon.

      Svara

    Hu ska Pingis ha tid med ett nytt företag?
    Hon tränar ju jämt och spenderar oceaner av tid på att locka håret hos Creative Heads.

    Svara

      Har hon inte startar bolag med systern hennes som är gynekolog?

      Svara

        *sin syster

        Svara

      Frekvent frisörbesökare. Och träning och ännu mer träning. Håller med. Hur hinner hon något annat..?

      Svara

      Låter ju som att hon skulle ha gott om tid för ett nytt företag då, eller missar jag något?

      Svara

      Pingis och Viktor, two peas in a pod. Ingen är känd för att ha gort nåt stort själv (annat än Pingis med sitt plagierande möjligtvis) utan är bara kända för att umgås med folk som syns och hörs. Viktor, har han nån karriär eller består den bara av att synas med kändisar på Instagram? Och Pingis har som sagt fullt upp med hår, träning, käcka livsråd och att lajva superentreprenör. Ska bli intressant att se om hon klarar av nåt utan att limma på nån kändare person som får agera draglok (Viktor lär ju inte vara mkt att hänga i julgranen). Fasen, i den här karusellen hejar jag nog hellre på att IL ska lyckas.

      Svara

        Håller med!
        Varken Pingis eller Viktor kan stå på egna ben utan måste åka snålskjuts på andra för att få synas och sola sig i glansen av andras hårt arbete.

        Svara

    Utan Pingis hade nog inte Bellas företag gått så bra som dem ändå gjorde, jag tror helt klart att Pingis kan starta och driva företag, och utan Bella kommer det garanterat bara gå bättre, men vet inte om marknaden för manliga hudvårdsprodukter är så stor om man jämför med marknaden för kvinnliga produkter, och tror inte heller att Viktor gör att folk kommer köpa deras produkter, dem flesta männen väljer nog efter kvalité och inte efter produkter som kändisar använder som luktar gott

    Svara

      Vilka följer Viktor? Är det män? Eller är det kvinnor och barn?

      Svara

        [Borttagen kommentar]

        Svara

      Vad har Pingis att komma med själv?
      Hon är tom som en kastrull och behöver kopiera eller klistra sig på mer begåvade människor för att synas.

      Svara

    Dokumentärserien om Bella är den inte skum? Bara jag som tror att senaste avsnittet nr 4 försenades då den klipptes om på uppmaning av en viss miljardär? Filmteamet var med på börsen när ett av miljardärens bolag introducerades. Bella ville börsintroducera Löwengrip Invest och ville säkerligen ha med detta i filmen.

    Svara

      Håller med. Teamet var ju på börsnoteringen och det kan inte hennes ex ha gillat.

      Svara

      100%

      Svara

      Är otroligt fascinerad över varför hon går runt med bara ben mitt i vintern och 10 cm höga tantklackar. Crazzzzzy!

      Svara

        Hur är detta relevant? Vill du någon ska kommentera ditt snygga mode, för antar du klär dig så mycket snyggare?

        Svara

          Ja det är möjligt, men framförallt har jag på mig kläder mitt i vintern.

          Svara

        Ja, eller hur. Det måste väl gå att se snygg ut utan att gå utan strumpor när det är kallt?

        Svara

      Verkar snarare som att de väntade på att det skulle offentliggöras att företaget hade sålts i och med att de hade med det på slutet.

      Svara

    Move bella

    Svara

      Roligt, fyndigt

      Svara

    [Borttagen kommentar]

    Svara

      [Borttagen kommentar]

      Svara

        Även om så är han väl inte förståndshandikappad? O inget offer? Då är det väl något dem båda gått med på

        Svara

    Sitter o småskrattar åt alla kommentarer.
    Pingis är falsk men hon kom åt den falska ormen Bella så nu får hon en guldstjärna, men vi ska ändå sparka lite på pingis för hon går till gymmet och frisören hela tiden.. dumma pingis..
    Och Viktor frisk är utvecklingsstörd..
    Bella har för höga klackar, o skrattar för högt..

    Tänk om någon fick kommentera allt om er vad mycket fel dem skulle hitta då med 🤷🏼‍♀️

    Svara

      Det har fan gått för långt med allt, jag håller med dig.

      Svara

    [Borttagen kommentar]

    Svara

      Drick lite vatten.

      Svara

    Isabella Löwengrip kör med sitt excelark oavsett vad som händer med Pingis etc. Hennes strategi är pengar. Det som vinner pengar är en fejkad krasch, en desperat handling i att sälja Löwengrip beauty, för att kunna låtsas bry sig i sina barn ett tag och i sinom tid håva in cash på det. Senast i april dyker nåt nytt upp, nåt ”erbjudande hon inte kan tacka nej till.” Och så är hon inne i businessen igen. Lite drama med Odd, som följarna börjat gilla, and there we go

    Svara

    Dom kan väl heta Fringis eller Pictor eller Pisk .

    Svara

    Varför blir kommentaren om att Gina dirawi o cw skyddas raderad? 🙂

    Svara

      Kanske för att de är OT. Testa Öppet spår.

      Svara

        Nej för det är inte ot jag skrev i samma mening att det om IL accepteras

        Svara

    Nästa skönhetsmärke kommer säkert att heta Hadenius, i vitt, rosa och guld 😀

    Svara

      Det tror jag inte. Hon har noll karisma och är själv totalt ointressant. Se vad trist hon var under åren med Bella. Det var enbart Bella som stod för någon action!

      Svara

        Man måste inte ha sin nuna i varendaste annons, bra produkter kan säljas ändå. Jag kan lika gärna köpa en flaska med namnet Hadenius på som Löwengrip, vem bryr sig.

        Svara

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.