Nya Kina-diadem på ingång från My Molimenti

Annars måste jag meddela att alla mina nya kollektioner för MyMolimenti är på ingång. Jag vill bara SKRIKA ut vad som kommer att komma ut för nytt. Jag har haft det tufft med Corona’n rent jobbmässigt i och med att min produktion har stått still. Ni vet att jag var i Kina i årsskiftet och träffade mina nya fabriker och jag har jobbat fram produkter som är helt fantastiskt fina. Men fördröjningen har även varit positiv. Jag har hunnit jobba fram kollektion efter kollektion även för hela 2021 och framåt. // Elin Molimenti

MOLIMENTI IS BACK!!!
Tjo och tjim, bitches!

Elin Molimenti har ju varit i Kina och pekat på diadem att sälja dyrt på sin sida och nu är hon SÅ peppad på det!
Jag är fortfarande SÅ nyfiken på vad hon menar med att hon ”jobbat fram” sina olika diadem, men det lär jag nog aldrig få veta.
Jag beställde ju hårprylar från Molimenti och från AliExpress förra året och de var IDENTISKA ner till minsta stämpel och jag har inga förhoppningar att det ska ha ändrats nu.
Missade du den jämförelsen så hittar du den här.

Jag har kikat runt lite på Alibaba/AliExpress och tror att det kommer dyka upp diadem som dessa, fast med Molimentis klisterlapp på då så klart. 😉

Vore det inte sjukt kul om det visar sig att hon beställt just dessa diadem? 😉

164 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    ”Corona’n”? Coronaren? Coronarna?

    Svara

    Väntat längre på denna uppföljning än när jag väntade på sista Harry Potter-boken 😭🤩 förmodligen det kommentarsfält som fått mig att skratta högst av alla BB-kommentarsfält 🐍🐍🐍🐍🐍

    Svara

      Trodde jag med tills jag insåg att 1/3 av kommentarsfältet handlar om någon som ej fått ersättning av SAS med 100 kommentarer som skäller. 😭 Hur kan det vara mer intressant än dessa diadem?!

      Svara

    Jag förvånas ständigt över hur korkade en del människor kan vara. Ja, ja, jag hoppas att du köper något av Molinenti, och gör om granskningen.

    Svara

    Hon kan väl åtminstone döpa om sitt märke till nåt mer passande??
    Jag föreslår något av följande:

    Plagiamenti
    Ripoff & Sons
    Copysace

    Svara

      Ja.. ska hon byta efternamn då med? Mygelmoments?
      Copyfraud?
      Scamberg?
      Tiaramad?
      Överprislund?

      Svara

        Jag tycker Överprislund, men peta gärna in några ”h”, ”Öhverprislundh, så ser det mer nobelt ut.

        Svara

          Haha så jävla bra. Hon fortsätter leva i sin overkliga bubbla. Jobbat hårt, mu ass😂😂

          Svara

      Ripoff & Sons

      😀 😀 😀

      Svara

    Vad är det för idioter som köper billigt skit, som korkade influensers kränger? Jag hoppas att influenser-skrapet försvinner snart och vi börjar satsa mer på folk som faktiskt kan någonting. Influensers är rena bottenskrapet och jag skulle aldrig köpa något från någon av dessa. Lata jävlar som rider på folks okunnighet.

    Svara

      👊🏼

      Svara

      Där satt den! 👊🏼

      Svara

      Men även dyrt skit tillverkas i Kina. Ofta kan samma fabrik tillverka grejer till dyra och superbilliga märken.

      Svara

    OT: Amir flyger till Umeå och skriver argt att SAS inte informerat att man måste ha mask för att få flyga när han bokade biljetten. Överst på SAS hemsida står: Covid-19, viktig information för bokning och inställda resor. Där står ganska klart och tydligt att man nekas ombordstigning om man inte har mask.
    Blir så jävla trött på folk som gapar och skriker för att de inte blir serverade precis allting.

    Svara

      hahahaha oj om man hade en krona för varje gång man fick höra ”DET DÄR STÅR MINSANN INGENSTANS!!” och man fick visa dom på deras egen utprintade bokningsbekräftelse att just den informationen dom påstår inte står nånstans står på första sidan med stora feta bokstäver

      Svara

      Dessutom stark rekommendation (egentligen obligatoriskt) att bära munskydd på Swedavias flygplatser.
      Har man munskydd på flygplatsen blir det ingen överraskning att man också ska ha det på planet.

      Svara

      Fan ta SAS, jävla skitbolag. Jag har väntat sen i början på april att de ska betala tillbaka 15’000 för vårt inställda flyg. Det går inte att komma fram på vare sig telefon eller chat och deras FB sida postat bara copy paste svar om att de jobbar så snabbt som möjligt. Fick idag reda på att de FORTFARANDE håller på med att handlägga återbetalning av de flyg som ställdes in i mars. De har alltså inte lyckats beta av första månaden av inställda flyg än…. De suger så jävla mycket och förtjänar varje uns av skit de får.

      Svara

        Men herregud, andas. För det första så går det utmärkt att komma fram till dem på telefon, jag har pratat med dem flera gånger om mitt inställda flyg. Jag skulle åkt nu i juli så jag räknar inte med att få några pengar innan jul eftersom de knappt gör annat än att flaggar för att det tar lång tid med utbetalningarna? Sett till att folk kvävs till döds på våra sjukhus as we speak så kommer jag tacka min lyckliga stjärna om mitt största bekymmer med denna pandemi är att jag får ligga ute med min semesterkassa under några månader.

        Svara

          Så man får inte klaga på bolag som inte sköter sitt jobb bara för att det pågår en pandemi? SAS VD tjänar 12,5 miljoner om året och har nyss höjt sin lön samtidigt som SAS varslar 40% av sina anställda. Kräks på hela SAS ledning och hoppas de går i konkurs utan att mer skattepengar hälls ner i deras svarta hål.

          Svara

            Ingen hindrar dig från att klaga? Du behöver däremot få lite perspektiv på ditt gnäll.

            Svara

              Gnäll är det du håller på med. Att se 15’000 kr brinna inne är inte gnäll. Det är ett legitimt klagomål.

              Svara

                Från en som jobbar i branschen.

                Det väller in återbetalningsansökningar från flera hundra tusen kunder. Folk som vill omboka, avboka, som väntar på pengar från redan inställda flyg, som vill fråga om just deras avgång är inställd osv.

                Allt detta under en kris då många bolag sagt upp väldigt mycket folk samt gått över till manuell hantering av alla ärenden.

                Jag LOVAR att även SAS personal jobbar så snabbt de bara kan med även din återbetalning. Just nu är hanteringstiden upp emot 9-12 månader hos vissa flygbolag (vet inte hur det är hos SAS specifikt.) Det svider och en blir frustrerad, men det kommer.

                Svara

                  Inte klokt om en del får vänta så länge på återbetalning. Fy vad dåligt!!😕

                  Svara

                    Varför är det så brådis med pengarna? Det är pengar du ändå hade varit utan så din ekonomi kan ju knappast stå å falla på det.

                    Att du kanske vill boka en ny resa förstår jag med det dröjer ju länge innan vi kan resa så varför sitter du inte ner i båten istället? Du kan ju ändå inte boka en nya likadan antar jag.

                    Svara

                      Man kanske vill göra något annat för pengarna nu. Hemester kostar också.

                  Jag blir så beklämd av tanken på de som jobbar i kundtjänst där och sitter med den här skiten upp i halsen. Inte som att de får ta del av någon saftig löneökning direkt.

                  Svara

                Håller med dig. Hur svårt är det att förklara för sina kunder vad som händer och sker. SAS måste har samma frågor tusen gånger men väljer copy/paste istället för ett informativt FAQ.

                Svara

                  Jag fick samma copy paste svar två gånger i samma tråd på deras FB sida….

                  Svara

                  För att majoriteten av alla smått efterblivna kunder ställer exakt samma fråga?

                  Svara

                  Som sagt, vet inte hur det är just med SAS. Men många bolag har en FAQ rörande Covid-19 på hemsidan.

                  Angående ”copy/paste” svar… Som skrivet i min första kommentar så har många bolag avskedat många. Att ha den kvarvarande personalen att sitta och skriva personliga mejl / svar på sociala medier till flera hundra tusen är inte bara tidskrävande, men också ingen prio då det prioriteras att istället hantera alla återbetalningar. Rätt summa ska till varenda kund i varje enskild bokning. Inget som görs på minuten, utan det tar tid.

                  Att det meddelas om att det TAR längre tid än vanligt görs inte för att köpa tid, utan för att det är sanningen i hela branschen.

                  Svara

                15 000 på svenska inte 15’000.

                Svara

                  Wow, jag kan lova att du är den minst omtyckta personen i din bekantskapskrets.

                  Svara

                    Wow, jag kan lova att ditt försök att förolämpa träffade inte målet, det är bara pinsamt. Lär dig skriva korrekt så slipper du ta åt dig.

                    Svara

                      Det var ju inte direkt jätteviktigt…

                Har du fått bekräftat att det brinner inne eller är det dina fria fantasier?

                Svara

                  SAS kryper närmare konkurs för varje dag och chansen att få tillbaka pengarna när det sker är i princip noll. Så nej, det är inte fantasier när jag säger att jag ser mina pengar brinna inne. Om vi inte fått tillbaka biljettpengarna när SAS konkar är det kört för mig och alla andra passagerare som väntar på återbetalning.

                  Svara

                    Väldigt tråkigt för dig. Det frångår dock inte att det går ytterst lätt att nå deras kundtjänst. De kanske inte vill prata med dig?

                    Svara

                      Ett tips, kika in på SAS sociala medier, valfri plattform, och se vad folk säger. Då kanske du förstår vidden av problemet….

                      14:41 vad hemskt du är 😑

                    Återigen. Vad är dina källor? Din röv gills inte som analysverktyg.

                    Svara

                      Källa? Tja vad sägs om att SAS idag meddelar att de har 86% mindre trafik under juni månad jämfört med föregående år? Verkar det vara ett hälsosamt företag?

                    Som alltid med konkurser, det är själva grundstenen i konkurser: att man inte kan betala det man är skyldig. Alltid en risk man tar när man betalar för något som ska levereras i framtiden, oavsett vad det är. Riktigt surt, men antingen får du dina pengar när det är din tur, eller så konkar de och då hade du inte fått dina pengar ens om de svarade med individuella svar på Facebook. Hoppas såklart att du får tillbaka varenda öre och i sinom tid kan se fram emot en ny resa ☺️

                    Svara

                      Staten är väl största ägare i SAS? Vad ska man förvänta sig när staten försöker driva företag liksom.

                    Jaha du är en sådan där ”det spelar ingen roll om det inte är sant, det är för jävligt ändå” – typ. Det kunde du ha sagt tidigare.

                    Svara

                    Kräv pengarna via kronofogdemyndigheten. Då brukar tom stora företag rappa på lite extra.

                    Svara

                    Anonym 14.35. Läser du inte tidningar? Det var väl ändå mindre än en vecka sedan SAS gick ut med att de tar in 12 miljarder i en rekapitalisering. Jag tvivlar på att de kommer att gå i konkurs. Men det dröjer nog innan du får dina pengar oavsett.

                    Svara

            SAS vd har inte precis höjt sin lön. Bara piloter är så dumma att de tror det.

            Svara

              Lille vän, googla. VD och ledningsgruppen sänkte sina löner i början på krisen med ca 20%. Häromdagen höjde de sina löner till samma nivåer som innan krisen. Samtidigt varslar de 40% av de anställda.

              Svara

                De SÄNKTE tillfälligt sina löner när krisen började (3 månader) och nu har de tre månaderna gått och deras löner återgår.

                Jag kan verkligen inte förstå kraven på att företagsledningar ska avstå sina löner i kris. De jobbar ju som slavar för att företaget ska överleva och folk ska få behålla sina jobb.

                Svara

          Nej det går inte utmärkt att nå SAS på telefon. Jag satt 2.5 timmar i telefonkö i går för att få svar om en flygning i juli där de ställt in två av fyra ben.

          Svara

            Men då kom du ju fram?? Det gick ju alltså alldeles utmärkt att nå dem.

            Det här låter som ”det är fullt med folk som shoppar när jag ska köpa solhatt åt mitt barn!!!!”

            Svara

              Var skrev jag att jag kom fram?! Jag sitter i kö NU igen och försöker komma fram.

              Svara

              Wow du är lika rabiat som vänstergalningar som inte klarar av ett negativt ord om staten bara att din hjälte är SAS. Kan du inte leva med att de flesta tycker att ligga ute med 15.000 i 7-8 månader och egentligen inte ens veta om man får tillbaka dem är jobbigt? Ska man jämföra sina problem med andras kommer man ju aldrig att ha något problem, så låt folk vara istället för att läxa upp dem om vad de får ha för problem och inte. Du vet inte om personen kanske sparat i tio år till just den resan och nu är i behov av pengarna. Jag ligger ute med 6000 och tycker liksom det är jobbigt. Jag tycker också det är förjävligt att behöva sitta i kö i timmar för att få prata om mina pengar ännu en gång. Och det här med ett företag dit typ hela ens livs skattepengar kommer att gå. Trevligt.

              Svara

                Okej så det är TS som gormar och svär åt sas men det är jag som är rabiat? Vi säger så 😂 Jag ligger ute med 30 tusen till sas vilket tog vår familj tre år att spara ihop, om jag inte får tillbaka pengarna blir det ingen utlandssemester på många år. Inte fan är jag bitter för det.

                Svara

                  Du verkar däremot bitter..

                  Svara

        Fick tillbaka mina pengar efter två dagar, avbokade i maj en flygresa som skulle göras i juni. 🤔

        Svara

          Nej, det verkar inte gå i någon turordning. Vi skulle åka i maj och har inte fått något. Men vänner som bokat till juni har fått sina pengar.

          Svara

            De ljuger och förhala och man märker att folk får femtioelva olika svar från SAS. Och att de som svarar kunderna i sociala medier glatt hänvisar till att ringa in trots att de vet att man måste köa i timmar för att komma fram. SAS försöker undvik att betala tillbaka eftersom de kommer att gå i konkurs om de tvingas till det. De har inte har täckning för att betala tillbaka kundernas biljetter.

            Svara

            Se där, ytterligare en lögn från SAS….

            Svara

          Men du avbokade resan? De ställde in våran.

          Svara

            Det är olika regler om flygbolaget ställer in resp om resenären själv bokar av ett flyg som flygbolaget (ännu) inte ställt in.

            Svara

              Ja det var min poäng. Vi fick inte ställa in resan utan väntade på att SAS skulle ställa in så att vi kunde skicka in en claim för att få pengarna tillbaka.

              Svara

          Va? Själv väntar jag på ca 13 000 på vår flygning som skulle ha skett i april. Idag fick jag ett mail om att dom inte har glömt bort mig…Tro mig, jag har inte glömt bort dom heller!

          Svara

        Men tror du att du är den enda människan som väntar och behöver få pengarna tillbaka? Du är långt ifrån ensam och hade det bara varit att trycka på en knapp och så har alla sina pengar igen så hade dom gjort det 🤦🏻‍♀️ Men det funkar inte riktigt så vet du.

        Svara

          Men då kan väl du förklara hur det fungerar.

          Svara

            Nej? Men säger väl sig själv att det inte är så enkelt. Som sagt hade det varit så enkelt så hade alla haft sina pengar tillbaka direkt. Tror ju inte heller SAS uppskattar det dåliga ryktet detta skapat och medvetet försöker försämra det ännu mer. Men världen befinner sig i en väldigt speciell sitution. Företagen blöder pengar. Och de gör förhoppningvis så gott de kan.

            Svara

              Om de var rädda om sitt rykte hade de varit öppna med informationen om hur arbetet går till och informerat kunderna om var i turordningen de står. Nu försöker de mörka av någon anledning. Vissa har fått tillbaka sina pengar, andra har väntat sen i mars. Andra kunder har lyckats kräva tillbaka pengarna genom sina kreditkortsbolag. Och som sagt, i samma veva har ledningen höjt sina löner. Allt är så jävla shady.

              Svara

                Men ddt är kanske inte så jäkla lätt att informera varenda människa om exakt vilken plats i kön de står i. De har ju förklarat ungefär hur lång tid kan tänkas ta och att det är väldigt mycket att göra på lite personal.

                Svara

                  Knappast orimligt att de kan informera om vilken veckas avbokningar de jobbar med eller hur lång tid de som får sina pengar nu har väntat. Bristen på information är mest frustrerande. Jag förstår att det är en extrem situation men SAS ovilja att vara transparenta gör att jag blir förbannad på dem.

                  Svara

                    Men de är ju transparenta?! Det är ju du som inte är villig att förstå eller göra det du ska.

                    Har du aldrig fått ersättning från flygbolag förut?

                    Svara

                      HUR är de transparenta när det enda de säger är att ”det tar lång tid nu” och har sagt samma sak i fyra månader. Folk vill ha mer konkreta svar än så….

          Nej självklart är jag inte enda personen som väntar på återbetalning. Hela poängen är att SAS förhalar återbetalningen till hundratals passagerare när andra bolag, som exempelvis EasyJet, ordnade återbetalningen på mindre än en vecka. De sitter varje dag på sociala medier och ljuger för kunderna. Eller snarare, de som jobbar där tvingas ljuga eftersom ledningen inte gjort sitt jobb.

          Svara

        Wow…
        då kan jag meddela dig att jag inte fått tbx några pengar alls från en bokning gjord genom hotels, och mest troligen inte kommer få det alls 🙂

        Är en rätt speciell situation i världen. Vet flera som sitter i din sits med andra flygbolag.

        Svara

          Jag fick en värdecheck från Hotels på min vistelse som jag var tvungen att avboka. Den gäller visserligen endast på det hotellet i den staden när jag ska använda den men det spelar ingen roll för oss, vi kommer åka dit inom 1 år i alla fall så länge det går 🙂

          Svara

          Jag fick pengarna tillbaka från Hotels på några veckor. Annat med SAS där det gått 3 månader nu.

          Svara

        Vi fick pengar från SASbiljetter via SEB eftersom vi betalat med kreditkort! Alltså bättre att gå till din bank än att agera bank pt SAS som förhalar utbetalningarna till kunderna.

        Svara

        Ring SAS och hota med att anmäla dem till konsumentverket. Det gjorde jag när jag väntat på återbetalning i ca 4 veckor. Fick besked via mejl senare samma dag att pengarna skulle betalas ut på en gång, hehe!

        Svara

          Jag har redan anmält dem men det gjorde noll skillnad.

          Svara

            Jag är så jäkla glad att jag inte har ett sådant desperat behov av att lämna sverige såfort jag har lite ledighet! Så glad att jag inte är i er sits som här ovan!
            Whopppiee!
            🥳🤠

            Svara

              Eh…är du samma killgissare som nedan? Vi skulle på ett familjebröllop. Nu är det framskjutet till nästa sommar så vi skulle gärna vilja ha våra pengar tillbaka för att kunna göra något annat på semestern i år. Eller tror du att det är gratis att semestra bara man stannar i Sverige? Du är säkert en sån som åker hem till alla vänner som har torp och bor och äter gratis i flera veckor….

              Svara

                Nä jag har inte tagit ut någon semester i år… på tal om att killgissa!
                Jag skrev bara hur glad jag är för att jag alltid semestrar i vårt vackra land. Vemfan gifter sig utomlands när sverige finns?
                Aja, inte min huvudvärk!
                🥰🥳

                Svara

                  Man kanske har släkt/vänner som inte bor i Sverige?

                  Svara

                  Brukar låta så när man inte har råd😉

                  Svara

              Oj så bitter.

              Svara

              Dryg kommentar!

              Svara

        Tja, kanske för att det sitter typ två handläggare av normalt 50 och hanterar dessa ärenden. Det är samma hos alla bolag/reseföretag. Permitterade vettu.

        Svara

          Då borde deras VD och ledning göra skäl för lönen och börja jobba på golvet….

          Svara

            Vad har du för information? Du verkar veta att de inte gör det?

            Svara

              Och du vet att det gör det eller? Men i och för sig, med tanke på den usla kvalitén på servicen så vore jag ju inte förvånad om ledningsgruppen själva sitter i kundservice.

              Svara

        Eftersom du hade råd att köpa en resa för 15.000 kronor har du uppenbarligen inget behov av dessa pengar i nuläget. Blir du upprörd pga principen om återbetalning eller vad handlar det om?

        Svara

          En resa? Det gäller två vuxna och två barn som skulle resa till ett familjebröllop. Fyra biljetter med andra ord. Men sitt du där och killgissa vidare…..

          Svara

            Ja, och resan till familjebröllopet hade du ju uppenbarligen råd med? Fyra eller 18 biljetter gör väl det samma. Du hade fortfarande råd att betala 15.000 kronor så vad är det som är så bråttom?

            Svara

              Jävla idiot. Vad vet du om att ”personen hade råd”. Hen kanske sparat i tio år för de biljetterna!

              Svara

                Vilket konstruktivt och moget svar 🙂

                Svara

              Bara för att man har råd kanske man inte vill ligga ute med pengar som man inte får någonting för till ett bolag som kan gå i konkurs vilken dag som helst. Men visst, du kan swisha mig en summa du har råd med så får du kanske tillbaka den sen.

              Svara

              15000 som jag inte får tillbaka av sas betyder att vi inte kan ta oss råd att åka någonstans på semester i år eller nästa år. Mitt hopp är att vi får pengarna tillbaka någon gång i år så att vi kan åka på bröllopet nästa sommar istället eftersom det blev framflyttat.

              Svara

                Risken att du inte får tillbaka pengarna i år känns inte särskilt stor. Tycker bara inte att det är värt att lägga tid på att bli arg på SAS, precis som någon tidigare skrivit finns det ingen gyllene knapp att trycka på och fanns det en sådan skulle de givetvis ha tryckt på den. Hållerna tummarna för att de inte går i konkurs dock

                Svara

                Jag kan förstå din frustration. Men..vi befinner oss i en pandemi som slår hårt om människor på alla sätt och vis. Det är så många personliga tragedier som sker just nu, människor dör ensamma, människor sitter fast i länder och kan inte träffa sina nära och kära, folk förlorar sina företag de byggt upp utan att ha gjort något fel alls och människor som hade livsavgörande händelser att se fram emot, flytt, bröllop, sportevanemang, nya jobb som nu aldrig blir av. Så många som förlorar jobben. Så många som dör. Jag själv är fast i ett land utan adekvat sjukvård och har först nu fått höra att vi kan bli evakuerade ifall vi får covid och behöver intensivvård, innan fanns det inget land som ville ta emot oss. jag är mest tacksam för att jag har ett jobb även om jag är så utarbetad att jag måste kisa när jag tittar på skärmen. för jag är medveten om hur detta drabbar de allra sårbaraste. vad tror ni händer i fattiga länder med de som behöver vård för HIV, malaria, TB när de flesta pengar går åt att hantera corona? hur blir det med våld i hemmet när familjer i patriarkala samhällen sätts på lockdown? jag vill inte läxa upp någon här, bara belysa att vi kan faktiskt inte räkna med något skyddsnät som alltid finns där. vi är mer sårbara än vi tror. även i sverige där det känns som om sjukvård skola omsorg alltid ska finnas där. och detta har covid visat oss. illusionen av trygghet.

                Svara

        De gör säkert sitt bästa. Lugn.

        Svara

      Hahhaha vafan det visste ju till och med jag som inte besökt deras hemsida. Har inte det stått i Aftonbladet!? Och i dessa tider, bör man inte kolla upp om det är något spec man ska tänka på? 😅😅 stör mig på honom asså, så galet dryg och otrevlig.

      Svara

      Avfölj Amir. Han har aldrig tagit Coronan på allvar, istället valt att håna omständigheterna under blm-upproret. Usch! Dessutom sjukt dryg i sitt kommentarsfält.

      Svara

      Intressant ot om sas kundtjänst. Väldigt relevant tråd.

      Svara

    Ja undrar vad hon ska ta sig till om hon valt någon av ovan designer… hon kan ju omöjligt visa upp dom på sitt nysläpp efter det här inlägget på BB.
    Vi får se om hon får beklaga sig inför sina fänz om att tyvärr, pga corona så blev det bara 1 ny design. (Den som du inte visade upp här, kanske?) För fabrikerna var tvungna att stänga igen…
    Hohoho

    Molimenti on back track-crack?

    Svara

      Kan kan hon ju. Tror inte vi som hänger här och skrattar är målgruppen ändå 😅

      Svara

        Fan vad sunkigt det skulle kännas. Att bli påkommen som en fraud och sen fortsätta som att det regnar. Jag hadd fan inte pallat det. Men jag lägger å andra sidan ned både prestige och moral i mitt arbete

        Svara

      Haha jag dör åt detta fejkade par. Kan de inte bara erkänna sina misstag och brister. Nej bi låtsas att ddt regnar och skapar en ny kollektion. Förhoppningsvis finns inte dom på wish😂😂

      Svara

    Hon är ju mer än lovligt korkad som inte ens skäms haha.
    Å tänk att vara så upphetsad över billigt krimskrams, det är ju nästan så man tycker synd om henne

    Svara

      Men nu glömmer du ju – det är ju Aliexpress som härmat HENNE, hennes design var ju unik som blev kopierad. Precis som att Apple telefoner blir kopierade. Är ju inte hennes fel ☺

      Svara

        Att jämföra sitt egna varumärke med Apple, säget ju rätt mycket om vilken sociopat hon är. Garanterat narcisistisk personlighetsstörning 😂

        Svara

    Använde folk en diadem idag?

    Svara

      Si!

      Svara

      Yes! Dock ej såna som krälar

      Svara

        lol 😂

        Svara

      Ja faktiskt. Varför skulle man sluta använda diadem? 😝 alla gör säkert inte, men jag gör iaf

      Svara

    Ursäkta OT men whats up med Anna Books tjat om företaget Happy clay? Det måste väl ändå räknas som smygreklam?

    Svara

      Tveksamt när det gäller Anna. Känns mer som att hon är den typen av person som vill försöka få det att framstå som att företag vill samarbeta med henne när så inte är fallet 😝

      Svara

        Jo hon kör med ett intressant koncept.
        Kidnapped marketing

        Svara

          Det är helt sjukt att Märsta-Anna kommer undan med vad hon gör. Är det inte ”väldens bästa solarium” eller ”finaste blommorna” så är det nu företaget där hon drejar.

          Svara

            Allt familjen Book gör är så FANTASTISKT och allt blir så VACKERT. Förstår inte varför jag inte har följt denna idealfamilj förut! 😍😍😍😘😘😘😘😃😃😃❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

            Svara

          Åh tänker osökt på Percy Nielgård 😂

          Svara

            Ja han var en av pionjärerna. Roligt att Anna vågar sig på koncept!

            Svara

        Hej! Jag är sjuk och sängliggande. Jag roar mig med instagram. Idag har jag sett alla Anna Books inägg, (front and back ala Ross i vänner med Rachels brev). Jag ska ta en tupplur nu 😅

        Svara

      Fast man kan väl gilla ett ställe utan att det är reklam?

      Svara

        Hur kan du inte mönstret i det hon gör. ”vackraste ljusstakarna från XXXX” eller ”Snyggaste överkastet från XXXX” ”Bästa nagelsalongen i världen”

        Låter mer som att du tycker inläggen är taskiga.

        Svara

      Jag reagerade också på det. Hela storyn påminner om scenen i filmen Rallybrudar när de är sponsrade av Citroën och blivit tillsagda att nämna Citroën så många gånger de kan när de intervjuas.

      Svara

      Anna Book kan inte ha höga förväntningar på sin familj, hon pratar om barnen som om dom vore ca 10 år gamla. Hur duktiga dom är och att dom kan bättre än hon trodde, om det vore min mamma som överdrev så skulle jag skämmas🙄

      Svara

    Influenserna som motiverar sin Spanienresa med att stötta den lokala näringen bunkrar nu på Lidl 😀😀😀

    Svara

      Va?

      Svara

        Antar att Anonym menar att Lidl är en tysk livsmedelskedja som finns i massor av länder och ingen lokal liten spansk handlare…

        Svara

      Fast det är väl en lokal handlare som driver butiken och lokalbor som jobbar i den.

      Svara

      Om du syftar på Mona så läs en gång till 🤣

      ” I normala fall brukar vi handla i små supermarkets men inledningsvis på våra resor kör vi alltid en storhandling första dagen, och då i en större butik. Denna gång Ldl”

      Svara

        Damagecontrol och bortförklaringar.

        Svara

      Ja det finns alltid en förklaring till allt och hur man klarar av att försvara sina dumheter genom att ge det följarna vill ha utan att få ont i samvetet måste vara en konst som endast flunsorna besitter. Snacka om att ha ett liv😂

      Svara

    Åh älskar deras produkter. Han är så vacker också. Seriöst av honom att va on site.

    Svara

      Hahahaha jag dör av Mygelmentis. Verkligen saknat granskningen av detta. Krälande diadem.

      Svara

    På tal om Kina så kanske du kan skriva ett inlägg om vad som händer med demokratin i Hongkong, och hur flera länder bannar Kina-appen TikTok (relevant för din blogg), Tyskland stoppar Huawei, medan Sverige välkomnar med öppna armar…. Pinsamt! Biblioteken i Hongkong har tagit bort böcker skrivna av ”motståndare” till Kina, den nya säkerhetslagen kommer döda detta lands yttrandefrihet och demokrati! Du skrev om BLM, så snälla snälla skriv om detta! Varför ställer världen upp och demonstrerar för BLM men inte för Hongkong??? Snälla skriv om detta, så att det når fler. DU har en plattform, använd den!! ♥

    Svara

      Jag håller väl mestadels med, men jag har tillsvidare valt att inte skriva om det för att media rapporterar om det och än så länge har jag inget att beklaga mig över hur de sköter det.

      Vad hade du velat diskutera ang Hongkong? Och tror du att det finns många som inte redan vet eller kommer hålla med dig?

      Svara

        Trh: Veronicas kommentar var till Camcam, varför svarar du på den som om du vore Camcam? Du har säkert missat men denna blogg är INTE din personliga blogg.

        Svara

          Haha, den här var ny. Det har hänt flera gånger att Camcam fått frågor och att någon annan svarat istället men inte har jag sett att dom har fått kritik för det. 😛

          Svara

            😉👌

            Svara

            Buhuu! De andra beter sig inte som om de ägde den här bloggen och att frågan var ställt till dom. Det gör Trh.

            Svara

        Oj är Camcam The real Hmm??

        Svara

          Ohhh ny konspirationsteori

          Svara

        Men herregud, ingen bryr sig om vad du väljer att skriva om TRH. Seriöst din blogg suger. Ser ut som något en 12 åring knåpat ihop med så många bilder och giffar på nalle puh hen kunnat hitta på nätet. Snälla, lär dig även att korrekturläsa eller skaffa något rättstavningsprogram.

        Rant over.

        Svara

          The real hmm väljer istället att skriva om… påsar på sin blogg! 😂

          Svara

          Tycker den påminner om en medelålders som just upptäckt internet och gifs.

          Svara

        Det här blev ju dumt. Finns inget annat svar än att cam är trh.. Oerhört underhållande! Och Camilla vill ju egentligen skriva seriöst och gör alltså det på den andra bloggen tillhörande ”trh” 😂😂🏆

        Svara

          Har du besökt food for fika? Skulle du vilja kalla den… seriös? Då bortser jag från alla stavfel. Det är dessutom oerhört tråkigt skrivet från början till slut. Antar att de som kommenterar där gör det av någon pliktkänsla eller medömkan

          Svara

            Bloggdesignen är dessutom extremt förvirrande och ful. Om man inte kan något om design, varför inte bara välja en av standardmallarna som finns? Alla färdiga mallarna är 100 gånger bättre än hur det ser ut nu.

            Svara

              Eller så kan man anlita något billigt webbhotell som Mymolimenti med översättning från engelska till svenska. Hahah jag dör 😂😂

              Svara

            Har försökt någon gång läsa något inlägg på TRH´s blogg. Totalt omöjligt med dessa noveller som är så osammanhängande, man ger upp bara.

            Svara

        Är det du Camilla som är TRH????????????????????????

        Svara

          Hahaha, nej och det tror du inte heller.

          Jag borde kanske ha skrivit; Jag har inte heller valt att skriva om….

          Jag hoppades kanske på för mycket att ni skulle kunna tänka själv, men icke så. My bad! 😊👍

          Svara

            Ja du borde kanske läsa igenom både kommentarer och inlägg innan du publicerar.

            Svara

            Varför skulle du inte behöva skriva : jag har inte heller valt att skriva om det? Har alltid trott du var ketokvinnan men nu börjar jag undra på riktigt. Sen vända på det och idiotförklara personer som tolkar din text PRECIS så du skrivit den. Herregud.

            Svara

        Ingen bryr sig om vad du valt att skriva om.

        Svara

      Nej tack. Om man vill läsa om sånt så kan man söka sig någon annanstans.

      Svara

      Detta är inte den typen av plattform. Och varför skulle hon använda sin blogg att skriva inlägg om saker du vill sprida 😝

      Svara

        Akta dig för nu kommer du bli anklagad att du är Camcam. 😂

        Svara

    Jeeeesus vad det sponsras från Båstad till influenser.
    En vanlig person får tömma spargrisen för att ta in på SPA hotell som 56kg kan göra och få allt serverat…hon är endast en bloggare utav många.

    Svara

    ”träffade mina nya fabriker”

    Fint skare va!

    Svara

      Haha. Tror fan det är Mygelmentis koskitluktande diadem som har tagit in corona i Sverige 😂😂 (förlåt, tycker det är hemskt, men var tvungen?

      Svara

    Fast alltså jag håller med om att det är pinsamt. Men efter ett besök på alibaba hittade jag både mina nya icaniwill tights jag betalat 799 kr för (identiska utan loggan), mina glansiga aimn tights och Stronger. Strongers fabrik har till och med skrivit att de gör kläder åt dem. Snacka om att jag kände mig lurad, vet inte av vilken anledning egentligen då allt kommer från kina ändå typ

    Svara

    Åh nya härliga produktbeskrivningar av Molimento att se fram emot nu när ”pärlornas huvudkontor” får sällskap av nya produkter från magiska fabriken i Kina.

    Svara

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.