Damage control av Isabella Löwengrip?

Han gör mig och barnen lyckliga. Men det känns orättvist att läsa vissa kommentarer som säger det motsatta. Ni ser ingenting om vad som händer hemma utan kan bara läsa det jag delar med mig av och den sidan speglar inte hela verkligheten. // Isabella Löwengrip

Det förändrar inte faktumet att de bara känt varandra i två månader.
TVÅ!
Lärde hon sig ingenting av situationen med Hampus där han, efter 1,5 år  – enligt henne – visade sig vara en helt annan person än den hon trodde och förälskade sig i?
Istället gör hon tvärt om och låter en person hon knappt känner mer än ytligt flytta in till henne och – framförallt – hennes barn?
Efter två månader?

Är hon så desperat efter att få till något som ser bra ut och framstår som en lyckad kärnfamilj på pappret eller vad sysslar hon med? 
Har luftslottet bytts ut mot en luftbubbla?

256 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    god morgon

    Svara

      God morgon!

      Svara

        Bubblor, bubblor, vad annat än Bubblor kan Isabella Lövengrip?
        Plopp, plopp plopp

        Svara

          Flera lögner i detta blogginlägg. Hennes bästa köp av Chanelskor, de hon fick av Hampus. Att hon tillsammans med Pingis startade Flattered , hon glömde två personer där och att Flattered går som tåget. Finns säkerligen fler lögner.

          Svara

            Hon var inte heller ensam om att bli utsatt av en magasin till Sveriges mäktigaste kvinna. De var faktiskt två. Den andra lotsas hon inte om.

            Svara

    Det är väl ändå hennes ensak.

    Svara

      Exakt! Varför blir man så provocerad av något sånt här?

      När jag träffade min pojkvän gick allt väldigt snabbt. Jag flyttade in hos honom och hans två barn efter två veckor.
      Ett år senare var vi gifta och nu, 12 år senare är vi fortfarande gifta och har inga planer alls på att förändra den saken.

      Är det helt rätt så går det snabbt. Jag tycker att det är väldigt synd att tillsynes så få folk har upplevt den känslan.

      Svara

        Det handlar om att hon har små barn? Då är det på tok för snabbt. Annars kan man väl göra som man vill, när man inte har vittnen till allt på första parkett som blir påverkade av precis allt ens mamma tar sig för!

        Svara

          Men ni missar att P och IL känt varandra bra länge innan de blev ett par och barnen känner P längre än 2 månader. Jag tycker det är upp till dem att bestämma vad som fungerar. Man kan göra allt by the Book och det kan ändå gå åt helvete.

          Svara

            Nej dom har inte kännt varann? Dom har mötts ja, men inte kännt varann. Där är en skillnad.

            Svara

        Nu framgår det inte av din kommentar hur gamla din mans barn var men jag skulle oavset säga att det är FRUKTANSVÄRT JÄVLA respektlöst mot barnens integritet att flytta ihop med en person man bara känt i 2 veckor.

        Folk är så egoistiska att jag storknar. Det är inte de vuxnas kärlek som är prio ett utan barnens trygghet och välmående, och det kan aldrig bli en trygg situation efter ynka två veckor.

        Svara

          Håller med. Antalet år ni har spenderat med varandra idag är irrelevant! Det säger absolut ingenting om hur barnen hade det efter att du så egoistiskt valde att bräka in i deras hem efter två veckor samt deras förälder som så tanklöst lät dig. Det må vara hårt och elakt men kom igen…så gör man bara inte. Och vad ska vi uppleva? Känslan av att vara så kör att man skiter i att det finns barn med i bilden som bör respekteras? Klarar mig tack

          Svara

          Jag håller med dig, Karin. Det hände mig som barn, att min förälder snabbt flyttade ihop med sin nya (bara några veckor efter att jag träffat hen första gången). Jag mådde väldigt, väldigt dåligt av det och minnen av det gör faktiskt ont än idag. Jag kom att tycka om min förälders nya efter en tid, men det tog tid och minnen från hur jag kände då gör som sagt ont än idag. Så maktlös som jag kände mig under den tiden har jag aldrig känt mig någonsin. En helt främmande människa i mitt hem. Det var, ärligt talat, obehagligt. Och jag får ont i hjärtat när vuxna glatt säger att de flyttar ihop efter så kort tid när det är barn inblandade utan att ens reflektera över det.

          Svara

        Men fy vilket egoistiskt resonemang! Ser du verkligen inte det problematiska i en sån situation?

        Svara

        Helt ärligt själviskt och respektlöst av dig mot hans barn efter två veckor. Kul att det funkade för dig och mannen, tur det.

        Svara

          Vi tog in en inneboende utan att prata med barnen först. En långväga släkting som akut behövde en plats att bo på. Vi får hoppas barnen överlevde det traumat 🤷🏼‍♀️

          Svara

            Men det är väl ändå skillnad? Det är ju en helt annan sak att som familj säga att en vän kommer bo här ett tag pga whatever, än att plötsligt bor en ny mamma/pappa här, särskilt när barnet faktiskt försöker komma över/hantera en ny situation av att ha separerade föräldrar.

            Svara

              Nej ingen skillnad. Människa som människa

              Svara

            Att du inte ens förstår skillnaden mellan att hjälpa en släkting och att flytta ihop med en främling som föräldern träffar är oroväckande.

            Svara

            Anonym 13:35

            Är du dum på riktigt eller låtsas du bara för att provocera?

            Svara

        Nej jag har aldrig blivit blixtkär och flyttat ihop med någon efter ett par veckor, däremot vet jag precis hur det är när det snabbt kommer in en ny vuxen i ens liv som man inte själv har valt. Jag tyckte att det var skitjobbigt, inte för att jag ogillade min pappas nya, men för att det är en enorm omställning för ett barn och något jag hade behövt mycket mer tid för att vänja mig vid (naturligtvis påverkar ålder på barnen, men jag skulle säga att det gäller oavsett). Finns det barn med i bilden tycker jag att deras behov måste få gå först, och ha vuxna hemma som de inte känner och rimligtvis inte kan vara trygga med har barn inget behov av.

        Svara

        Skulle säga att det handlar inte om att det går snabbt för dem som skon klämmer.
        Det handlar om att hon byter sina livs kärlekar lika ofta som folk byter underkläder vilket inte skapar en trygghet för vare sig henne eller hennes barn som hela tiden får nya ”bonuspappor”. Barn behöver en stabil uppväxt och att byta män var och varannat år skapar verkligen inte de förutsättningarna. Sedan oroar det mig extremt att hon vill skaffa barn med denna karl, hon som knappt kan/vill /orkar ta hand om de hon redan har.

        Ringer väldigt många varningsklockor kring denna kvinna…..

        Svara

      Varför skulle det en influencer väljer att saluföra (som besöksdrivande eller klickdrivande detaljer) på sin hemsida som sitt delar av varumärkes signum vara hens ensak?

      Svara

        Helt rätt, hon får utstå kritik precis som vilket företag som helst. Hon har bloggen tillhörande ett av sina företag.

        Svara

    Läste du inte inlägget? Hon skrev ju att de var vänner innan och att barnen lärde känns honom som en vän till henne. Enligt Flashback träffades de förra hösten. Så att de känt varandra i två månader stämmer inte riktigt…

    Svara

      I inlägget skriver hon att hon berättade för barnen först att han bara var en vän. Hon har också skrivit att de träffades 6:e juni. Detta verkar vara en lögn men detta är storyn Bella själv har gått ut med.

      Svara

        Aha då var det jag som läste dåligt 😅. Ja det hela verkar lite märkligt, så hon töjer nog på sanningen igen.

        Svara

        Jag skulle nog våga säga att det inte ens är IL som har skrivit det inlägget själv. Hon skriver grammatiska fel ofta och stavar dåligt. Det här är för samlat.

        Svara

          Jag upplevde samma sak. Inte alls hennes tonalitet i inlägget heller.

          Svara

            Hon har säkerligen skrivit först och sedan har någon annan gått in och ändrat upp. F d pr Marisol eller nya kärleken.Ingen verkar dock bry sig om stavfel.

            Svara

        Finns föräldrar som berättar för sina barn om tomten, spöken och storken också 😂

        Svara

          Och Gud.

          Svara

            Finns människor som tror på astrologi också. Vilka idioter det finns!

            Svara

              Finns de som skapar barnp*rr, mördar, misshandlar, röstar på Trump men visst, personer med tro på astrologi och en gudom är de riktigt idiotiska va?

              Svara

                Fokus på Trump när det egna landet står i brand dagligen och våldtäkter av barn ökat igen känns ohederligt. Resten håller jag med om.

                Svara

        Först som en vän, var en mycket kort tid någon vecka då Odd hade dem varannan vecka. Dessutom känner nog barnen din mamma nu rätt bra. Hennes sinnesstämning när hon träffar en ny man. Det är inte första gången det har skett de senaste tre åren.

        Svara

        Dom har MÖTTS förut. De kände inte varann. Där är en skillnad! Och en jäkligt dålig efterkonstruktion av IL som alltid.

        Svara

          Exakt vad jag tänkte skriva. Jag hade själv mött min sambo via ett jobb innan vi började lära känna varandra, och det var inget ”försprång” sen när vi träffades igen och blev intresserade av varandra… Att man mötts förut är INTE samma sak som att man börjat lära känna varandra.

          Svara

      Nej, det var ju Pingis som presenterade dem nyligen. I sådana fall presenterades Paul som en vän inför barnen för att efter en veckas tid bli omkategoriserad som pojkvän?

      I call bullshit!

      Svara

        Presenterade och presenterade. Det var Pingis idé att dra med de båda på en middag, men de var ju inte helt obekanta med varandra och behövde ingen presentation. Han finns ju med i bloggen redan förra året.

        Svara

          I Milano var det väl de träffades?

          Svara

          Den officiella versionen är båttur den 6 juni.
          Noteras ska att Sheila i podden flera gånger nämnt faran med förälskefasen och försökt bromsa Bella.

          Svara

      Att hinna träffas som vänner och sedan avancera till sambo på två månader är ganska snabbt…
      Varför skulle barnen ens behöva träffa en ”vän” innan de vet att det är stabilt? Enligt Bella träffades de i början av sommaren och blev ett par direkt.
      Barnen märker nog att mamma är mer intresserad av att resa med sin vän än att vara med dom.

      Svara

        De träffades i höstas, så att de känt varandra i två mander är inte sant. Vet inte varför hon ljuger om det. Provocera?

        Svara

          I höstas då Isabella var tillsammans med Erik? Eller under våren då en annan man bodde hos henne?

          Svara

            De har känt varandra sedan tidigare. I september i Milano. Detta verkar vara ett arrangemang hela parskapet.

            Svara

            De träffades innan de blev tillsammans. De blev kanske ett par på riktigt för två månader sedan, men de har känt varandra sedan i höstas.

            Svara

              Att ha träffats är INTE samma sak som att ”ha känt varandra”. Känt till, kanske. Inte mer än så.

              Svara

          Jag och min man flyttade ihop efter 1,5 månad. Dock hade ingen av oss barn. Hade ju varit en helt annan femma.

          Svara

            I min mening kan man flytta ihop dag ett om man känner för det, om man INTE har några barn.

            Svara

            Samma här. Eller ja inte officiellt; vi pratade ofta om att vi visserligen bor i samma lägenhet men vi har inte tagit steget att skriva över oss på samma adress (han hade en lgh som stod tom) eller köpt något gemensamt. Just för att vi inte kände varandra än! Det gör man helt enkelt inte efter ett par månader! Vi ”visste” att vi skulle hålla ihop och köpa nåt gemensamt så småningom (det gjorde vi också ❤ köpte hus tillsammans dvs) så ABSOLUT kan man känna sig hyfsat säker. Det gjorde vi med, såg en framtid ihop…. Men…. så känner typ alla i början…

            Blondinbella skrev att de ju vill vara med varandra hela tiden. Men big whoop då, vilka nykära vill inte det liksom. Nykär är inte samma som senare kärlek när man verkligen känner någon.

            Och deras kärlek drabbar andra om det går fel. Barnrn. Om det skitit sig mellan mig och min sambo så hade det jobbigaste för alla inblandade varit att jag varit ledsen ett tag. Men jag är vuxen och valde det själv. Barn drabbas värre och hade vi haft barn hade vi inte varit så snabba på att sova ihop varje natt.

            Har en väninna som efter 1.5 månad köpte ny bil för hela bonusfamiljen samt snart köper hus efter 2 månader… de har 6 barn totalt (inget med varandra)… Och med två olika partners var… barnen är i åldrarna 10 månader till 9 år och en 14åring. Kan bara hoppas det går bra men visst kan jag tycka det är själviskt att ta såna beslut när man är förälskad.

            Svara

    kan ju vara så att dom träffats längre och hon hittar på det där att dom först träffades på nationaldagen.

    hon säger att deras ”månadsdag” är den 6e, då dom träffades i juni, men vem blir tillsammans första dagen första gången man träffas?!?!

    Svara

      Man kan väl fira månadsdagen av att man träffades? Inget konstigt med det.

      Svara

        men dom firade att dom varit tillsammans i två månader, som par. vilket då innebär att dom isf blev tillsammans första gången dom sågs.🤷🏼‍♀️

        Svara

          Jag och min kille valde vår första dejt som årsdag. för att vi sedan den dagen har hängt ihop. Är väl inget konstigt med det.

          Svara

            Vi också

            Svara

            Vi brukar ha ett minifirande (kan vara så litet som att vi nämner det bara, vi kommer ihåg dagen) för den dag där intresset startade (inte första dejten vi hade ingen sån, men där vi närmast kan sätta fingret på att det ”klickade”).😁 Sen firar vi riktig årsdag tre månader senare; den dag då vi officiellt räknade oss som i ett förhållande, den dagen vi först sa det högt liksom.

            Svara

        samtidigt som hon nu skriver ”Vi började relationen med att vi endast var vänner så de lärde känna honom som en vän till mig”…. det går inte ihop

        Svara

          Även om Paul var en ytlig bekant i periferin i Bellas festarliv så kände inte barnen honom. Så för barnen är han ju 2 månader ”gammal”. Hon har knappast presenterat Paul för barnen samtidigt som hon försökte få det att fungera eller därefter r den mystiske mannen bodde med henne och barnen.

          Isabella fortsätter sin vana med att ljuga. Och när man blir påkommen så ljuger man lite mer för att fixa de första lögnerna, och sen är man helt insnurrad.

          Svara

            *få det att fungera med Erik…

            Svara

            Jag kan verkligen inte förstå varför hon bryr sig om vad en massa okända människor tycker. Familj och vänner tar man råd av. Undrar vad Sheila och hennes familj tycker.🤔

            Svara

              Därför att Bella lever på att ”en massa okända människor” läser nyheter om henne, lyssnar på podden och klickar in på hennes sociala medier.

              Svara

                Som dom flesta bloggare då…

                Svara

                  IL är exceptionell där. Det är inte normalt.

                  Svara

          Jo det är rätt ofta det händer att man blir ihop på första dejten. Sällan det utvecklar sig till ett hälsosamt förhållande dock…

          Svara

            Jag och min man anser att vi nog blev tillsammans på vår första dejt för fem år sedan. Har aldrig varit några problem eller ens småtjafs. Varför skulle det inte kunna leda till ett hälsosamt förhållande?

            Svara

              Samma här. Jag och min kille har hängt ihop konstant sedan vår första dejt för 7 år sedan, så vi anser att det datumet är starten för vårt förhållande. Det är väl inte märkligt? Eller har vi missat att vi borde frågat chans på varandra och egentligen inte alls är ihop?!

              Svara

                Ja. Allt är en bluff och ni är egentligen kompisar! Ni får börja om.
                Tänk dig reaktionen när du frågar din sambo ”Du hur ska vi ha det egentligen, vart står vi i det här?”

                Svara

                  😂

                  Svara

                  Vi har vår årsdag här efter helgen, det är kanske bäst jag lyfter frågan då! Men om vi bestämmer oss för att va ihop så blir vår nya årsdag på den gamla, funkar det eller?

                  Svara

            Träffade min pojkvän nyligen och det är som vi känt varandra i flera år. Det känns helt enkelt rätt. Båda har barn i samma ålder men jag har min på heltid, ibland måste man involvera barn men så länge man märker dom går bra ihop och tyr sig till den nya anser jag det inte är så illa.. Alla här får det o låta som man är korkad eller gör fel val, så länge man tänker att visar barnen missnöje så går man isär hur mycket man själv än vill va tillsammans.

            Svara

            11 år och tre barn efter första träffen då vi blev ett par. Hittills det mest hälsosamma relationella jag haft.

            Folk måste sluta anta saker om andra efter egna preferenser…

            Svara

    De träffades väl hösten -19? Jeez.

    Svara

      fast i podden (eller bloggen?) säger hon att dom träffades för första gången på nationaldagen, efter att pingis berättat lite för dom om varandra.

      men jag har ju också sett bilden från 2019 i amalfi så vet inte vad jag ska tro.

      Svara

        Var kan man se denna bild? Kan det vara så att hon ljuger om när de träffades för att hon inte vill göra ES besviken?

        Svara

          sök på amalfi eller amalfi-galan i hennes blogg och kolla varje inlägg runt den tiden. minns inte rubriken. men han bär hennes väska innan dom ska gå in i ett flygplan

          Svara

            Verkar inte finnas kvar? Månad?

            Svara

            Amfargalan. Inte Amalfi. Amfar i Milano. Amalfi ligger söder om Neapel.
            Plus hans systers man har kontorshotellet 18 dit Bella med buller och bång över en natt flyttade sensommaren 19. Systern hans sitter i styrelsen.

            Svara

              just ja, amfar🙈 så mycket namn att hålla koll på

              Svara

              Alltså Pauls systers man?

              Svara

                Helene Sundvik Gordin är gift med Michel Gordin som är vd/ägare av No 18 Office & Lounge.

                Svara

            Tack, jag kollade hela hösten och den bilden syns inte. Har hon kanske raderat bilden? Vad försöker hon gömma isåfall? 😂

            Svara

              hon har ju raderat stora delar av 2013 och 2014 så det skulle inte förvåna mig ett dugg.

              Svara

            Alltså hon skrev ju att hon åkte med en massa tjejer och sin säkerhetsvakt. VÄLDIGT långshot men kan Paul ha jobbat som vakt åt henne?

            Svara

              Är den ”mystiske” Robert aka Paul Riddervold (Sundqvist) helt enkelt kanske Sveriges svar på James Bond 🤫och kanske även ”livvakten” som Gripis i våras avslöjade som Bellas nya offer🧐
              oj sorry menar ju Officer 🥳

              Svara

          Tror inte han bryr sig.

          Svara

            Jag tror inte heller att ES bryr sig men jag tror att Bella bryr sig mer än vad ES ska tycka.

            Svara

          För du tror att IL var den som bröt med ES? Ja hej

          Svara

            Ja hej! Du kan inte vara bra på att tolka kommentarer 🤦🏽‍♀️ Jag har inte skrivit eller ens antytt att IL dumpade ES.

            Det är självklart ES som dumpade IL. Hon sprang efter honom på ett mer desperat sätt när alla hennes bolag började konka/läggas ned i höstas. Pinsamt beteende från hennes sida. Och därför tror jag också att IL inte vill göra ES besviken fast ES inte verkar bry sig och har gått vidare med livet.

            Svara

    Hon är väl så desperat för att det ska se ut som att det går bra för henne. Att hon mår bra. Men när hon skriver och berättar om det så låter det bara desperat. Det måste vara oerhört jobbigt att leva så.

    Svara

      Ang månadsdagens icke eller vara. Jag kan inte svara för hur IL räknar, men jag och sambon räknar från dagen vi möttes, då vi båda kände att detta är rätt. Sen dröjde det någon månad till innan vi sa jag älskar dig. Men nu är det 10+ år sedan vi såg varandra för första gången och vi räknar fortfarande sen den dagen

      Svara

        Alltså det där med att säga ’älskar dig’ får mig alltid att fundera! När säger man det? Isabella var ju också rätt snabb med att säga att hon älskar Paul. Jag kan liksom inte minnas när jag började säga det i tidigare relationer. Men nu har jag varit tillsammans med min kille i ett år och vi har fortfarande inte sagt det. Fast det känns ju liksom så.

        Svara

          Jag sa det väldigt nyligen till min kille, vi har dejtat nästan 1,5 år. Men har känt så länge. Men kände att det blev stort att säga för det dröjt så lång tid. Men han sa det tillbaka utan en sekunds tvekan så det kändes bra 🙂

          Svara

            Fint 😊

            Svara

            Exakt samma här. Tog 2 år (fast vi hade ju sagt det på andra sätt, typ ”jag tycker om dig” som för oss betyder samma sak 😉) innan jag sa de orden – inte för att känslorna kom först då, hade känt det lääänge, men för att det var ett stort steg för mig, jag ville inte säga det bara för att det förväntades. Han svarade tillbaka utan att tveka (hade inga tvivel om den saken❤).

            Svara

          Det tog kring ett år för oss också (5 år sen nu). Tycker det är något man inte kastar ur sig före man vet att man verkligen älskar någon.

          Förövrigt dröjde det drygt ett år innan vi introducerade barnen också för varandra. De gick förvisso tillsammans på förskola/skola så de kände varandra på så vis, men det är ju en helt annan sak än att mamma och pappa är kära.

          Svara

        Vi möttes på jobbet, jag var alldeles för inne i mitt nya ansvarsfyllda jobb för att ens se andra människor. På kontoret har alla liksom ett kontors-jag eller ett jobb-jag. MEN. Så träffades vi utanför kontoret vid ett tillfälle och det sa väl klick. Men vi var väldigt försiktiga av oss så vi började hänga utan att kalla det dejter (…alla andra såg det utom vi dessutom 😂 gud vad vi fick uppenbara pikar redan i början av kollegor såväl som vänner och familj) det tog 1.5 månad innan första pussen och ytterligare en månad före vi var ”officiella” och satte ord på att vi båda såg det som ett förhållande. Men redan efter ett par veckor hade vi sovit i samma säng (inte sexuellt). Som vänner… För män och kvinnor över 30 sover ofta i samma säng. (Jo jag vet att vissa gör det men det hör inte till vanligheterna.) Som sagt vi var försiktiga, inte blinda, bara sjukt rädd att förstöra vad som vi båda kände kunde bli (och blev ❤) riktigt bra. Lite oerfarna dessutom, jag hade haft 1 före honom och han 2 så vi var inga seriedejtare.

        Så vi har ”klick-dagen” plus den officiella årsdagen. Vi firar den sistnämnda och brukar nämna den förstnämnda varje år, ibland köper vi nåt litet eller går ut och äter på klick-dagen också men det är inte den riktiga årsdagen.

        Svara

      Att ljuga om Flattereds framgångar är ett mycket flagrant exempel.

      Svara

        Tror faktiskt inte hon ljuger utan att hon helt enkelt inte har koll… Hon drog till med att det går bra för dem eftersom det låter bra. Hon bryr sig inte om det är sant eller inte för hon vet att majoriteten av hennes läsare inte kommer att dubbelkolla vad hon skriver.

        Svara

        Hon överdriver också sin och Pingis insats för Flattered. Skulle Bella ha uppfunnit inneskon?
        Det är Gustav och Hanna som hela tiden varit de som jobbat med Flattered och det har varit deras baby från början.
        Att det sen går dåligt är inte bara deras fel. Man har helt enkelt haft för höga kostnader och sålt för dåligt.
        Utan pengarna från Spiltan skulle Flattered ha gått i konkurs för två år sedan.
        Men det är risk att man inte klarar detta år eftersom corona slagit hårt mot skobranschen.

        Svara

    Måste vara en av de första gångerna hon bemöter kritik? Undrar varför hon väljer att bemöta just det här.

    Svara

      Kanske Paul som har bett henne göra det?

      Svara

        Han har plötsligt blivit väldigt osynlig. Soffbilden är från hans hem, med en säng ståendes upprätt.

        Svara

          Detta kommer att ta slut redan innan de första höstlöven faller, tro mig.

          Svara

            Jag tror dig.

            Svara

      Jag håller verkligen med, hon har blivit hårt kritiserad för sina relationer och sitt föräldraskap förut och väldigt sällan bemödat sig bemöta något av det. Någon annan drar i marionettrådarna nu igen, på samma sätt som Hampus regisserade stora delar av bloggen när det begav sig. Som någon skrev är det INTE alls likt Isabella i ton och grammatik.

      Svara

        Det måste ju vara Paul som tycker att hon ska försvara sig? Det verkar var hans stil. Han var ju inne på Griplov och kommenterade tex.

        Svara

          Var han? Vad skrev han? 😅

          Svara

    Knappast damage control att skriva ett svar på alla hetsiga kommentarer kring henne och Paul. Släpp det.

    Svara

      Detta är damage control trots att det skrevs hetsigt ihop av Bella.

      Svara

      Det är INGET annat än damage control! Hon kan inte tåla när folk synar hennes beteende.

      Svara

    Hade jag träffat någon ny hade det tagit en väldigt lång tid innan jag introducerade dem för mina barn, ännu längre innan vi eventuellt flyttade ihop. Det handlar om barnens trivsel men också om deras säkerhet.

    Svara

      Så verklighetsfrånvänt att hon skriver att Paul gör barnen lyckliga.

      Som att barnen har gått och väntat på att någon som Paul ska komma in i deras liv?!?

      Bella kanske behövde en livspartner, men barnen behövde det verkligen inte!

      Svara

        Barnen är ju bara en förlängning av henne själv och hennes lycka är alltid deras enligt henne. Varje gång samma upprepning.

        Hon skulle aldrig acceptera nåt annat eller bry sig om pejla in ordentligt i deras känsloliv.
        Jag jag jag är det enda i hennes värld och är allt hon ser

        Svara

          Om ens mamma eller pappa är lycklig brukar det bli så att barnen också är lyckliga. Man hör lite ihop så med sina kids när de är små. När jag är ledsen är mina barn det också. När jag är tillfreds och glad är de det också.

          Svara

            Är du verkligen så naiv?

            Svara

            Jag trodde också det var så förut. Men sett bevis på motsatsen ett antal gånger nu. Där bonusbarn (småbarn) uppenbart vantrivs trots att mamma eller pappa är dökär och lycklig och tillfreds. Ser min kompis i sitt nya förhållande känna sig så trygg och glad, 5åriga sonen vill aldrig vara hemma längre… hans mående speglas uppenbart inte av mammans.

            Svara

      Samt definitivt inte nämnt något eller visat personen på sociala media.

      Svara

    Att de flyttar ihop efter bara två månader har väl redan avhandlats i den här bloggen? (12 augusti kl. 9.)

    Svara

      Det kan väl avhandlas hur många gånger som helst? Finns det ett max antal gånger?

      Svara

    Jag hade hoppats på att det skulle vara Bookens sms som inlägg nu 😬

    Svara

      Berätta?! Tänkte var något som låg på hennes infrastory men kom in mitt i en live när hon sitter å lyssnar på radio i bilen 🙈

      Svara

      Jaaa mer booken!!

      Svara

    Mycket spännande inlägg som man kan undra vem som skrivit eller hur mkt affekt personen hade i kroppen. Bra PR verkligen.

    Och de 20% i bolaget Flattered som ”går som tåget?”

    Förlust och de behövde ta in mer kapital i juli? 🤔

    https://www.breakit.se/artikel/25771/skobolaget-flattereds-vardering-rasar-var-man-om-att-fa-in-pengarna?utm_medium=newsletter&utm_source=Breakit_Daily

    Svara

      Går som tåget rakt ner i avgrunden. Oseriöst av en delägare att sprida falsk information.

      Svara

        Marknadspåverkan? Insiderbrott? 🤔

        Svara

    Det inlägget ”Bella” skrev känns som det var skrivet av en tolvåring. Väldigt prematura formuleringar.

    Svara

      Lite märkligt är det.

      Svara

      ”Prematura” – det var en ny användning av det ordet 🙂

      Svara

    Har denne Paul-Robert någon känd historik? Har han inte hängt i några kretsar med känt folk och har ingen lyckats gräva fram mer om hans tidigare liv? Han fyller trots allt 53…
    Känns som om han är en ”pappfigur” (inte pappafigur ☺️) som passar in i paketet. Ansiktslyft verkar han vara, på ett sätt som inte lyckats så bra. Därav glasögon, få närbilder etc. (Nä, fy vad stygg jag är på fredag morgon. Nu ska jag vara snäll resten av dagen 😇)

    Svara

      Det är inte charmigt att diskutera andras utseende och särskilt inte i de termerna, oavsett om du dekorerar din skithög till kommentar med en änglasmiley.

      Svara

        Men att hoppa på tjejer som ändrar sitt utseende här i kommentarsfältet är ok då tycker du?
        Det görs ju dagligen utan att någon protesterar.

        Svara

          Har människan ovan påstått att det är ok? Alla här är inte en och samma människa. Antagligen tycker personen som reagerade (samt jag, som också reagerade här nedan) att det är lika illa oavsett om man kritiserar en mans eller kvinnas utseende. Jag har reagerat flera gånger när jag sett folk hoppa på tjejer som har gjort ingrepp.

          Svara

            Alla är liksom inte en och samma människa här. Med din logik får man ju aldrig säga ifrån 🤦🏻‍♀️

            Svara

        Fick mig en funderare, hur såg Paul ut innan operationerna. Kanske en riktig snygging då, vad vet jag?

        Svara

      Dom där sista påhoppen av hans utseende var riktigt onödiga. För om det nu är som du tror, att han skäms/inte är nöjd med sitt utseende. Hur tror du isåfall att det där sista stycket får honom att känna? Är ju liksom inte helt omöjligt att han skulle få syn på din kommentar 🤦🏻‍♀️

      Svara

      Tänkte svara på första delen av din kommentar men sen såg jag andra delen och tappade helt lusten.

      Svara

    Vem är det som skriver inläggen på hennes blogg egentligen?😳

    Svara

      Och så kan man ju undra varför hon, som inte har något riktigt jobb och massor med fritid hela dagarna, inte ens kan bemöda sig att plita ner lite text i bloggen ynka två gånger i veckan, utan överlåter det till någon annan? Tycker det är en skymf mot de som läser och följer henne.

      Svara

        Och inte ens orkar korrekturläsa.

        Svara

    Fast hon har ju helt rätt i att vi bara ser den del hon väljer att visa upp. Många verkar glömma det. Å ena sidan ljuger hon om allt å andra sidan tror de att allt hon visar upp är hela sanningen.

    Svara

      Fast ofta får hon ju kritik för saker hon skrivit/sagt SJÄLV tidigare. Hon håller ju inte koll på sina egna lögner!
      Så ett dåligt försök till att försöka rätta till sina egna lögner…

      Svara

        Bella har väl aldrig påstått att hennes blogg är någon sorts sann bild av hennes faktiska liv? Hon har ju tvärtom själv sagt att den är en blandning av verklighet o försköning/hittepå/provokation. Så alla ni som tror att hennes blogg är en exakt dokumentation av hennes liv hetsar ju upp er helt i onödan. Våga släppa era enorma frustrationer över en fiktiv person på en blogg. Jisses Amalia. Ett barn hade fattat den galoppen för längesen.

        Svara

          Så hon ska inte flytta ihop med Paul på riktigt då menar du?

          Svara

      Men av det LILLA vi ser, så är det redan problematiskt! Vad är inte den stora bilden då? Hon ljuger så mycket att hon inte minns allt hon hittar på. Detta är bara en efterkonstuktion och inget annat!

      Svara

    Jag tror vi måste låta henne vara ifred! Hennes kärleksliv is non of our business!!!

    Svara

      Hennes kärleksliv är hennes business.

      Om hon inte uppdaterar sociala medier så får hon inga reklamintäkter.

      Det är Isabellas val vad hon väljer att lägga ut inför allmän beskådan. Hon väljer att lägga ut kärlekslivet för att tjäna pengar. Så enkelt är det.

      Svara

        Hon väljer också att provocera för pengar. Och vi köper det.

        Svara

        Det måste väl finnas något annat i hennes liv som är intressant att skriva om.

        Svara

          Verkar inte så.

          Svara

          Nä. En lögnerska som endast är intressant för alla lögner

          Svara

      Jo, om man som bloggerska skriver om det och visar upp kärleken heeeeela tiden då får man skylla sig själv.

      Svara

    Eftersom hon delar frikostigt med sig av sitt liv så har ju alla ganska god koll på vad hon gör om dagarna. Vi vet exakt datum när det sa klick (i alla fall enligt henne). Vi vet också i princip hur de har spenderat den mesta tiden tillsammans dvs på hans båt och på resande fot. Hon redovisar också exakt när hon har barnen och vad de gör tillsammans. Eftersom dygnet har bara 24 timmar och man sover bort ca 8 plus tid som går åt till att ha sex,bajsa,duscha,äta,klä på sig, fixa håret och makeup, kolla mobilen, fota content/redigera foton,kolla mailen , shoppa och ev tvätta,städa ,handla om nu Queen Bella gör sånt vill säga. Nej vi ”känner” inte dem men man är inte dummare än att man fattar hur lite tid hon har tillbringat med barnen i sommar och att hon inte har ens varit i närheten av att prova på en vardag med Pålle. Det är väl helt rimligt att folk reagerar på hennes sätt att åter igen helt ogenomtänkt kasta sig huvudstupa in i något nytt(projekt) dvs projekt flytta ihop och bli gravid. Pust säger jag bara. Kom för f-n inte sen och snyfta när allt går åt pipsvängen igen.

    Svara

      Tror du på allt hon skriver?

      Svara

        Naturligtvis kan man inte utgå ifrån att det hon skriver är sant. Men då får hon ju skylla sig själv om det blir en shitstorm eftersom hon har skapat den. Men tyvärr så tror jag faktiskt att hon är så korkad,naiv och ivrig att visa upp sig för publik att man kan skapa sig en bra hyfsat verklig bild av hennes liv. Hon var ju helt obrydd med att visa upp läskiga huset trots stalkers samt delade även då frikostigt med sig av var hon var och när hon hade barnen fastän hon borde ha knipit käft ur säkerhetssynpunkt.

        Svara

          Hon har ju sagt rakt ut att hon skriver för att provocera.

          Svara

            Att utsätta sina barn för risker via sin blogg kan aldrig ursäktas. Och skulle det vara så att hon ljög om säkerhetshotet så är det minst lika illa!

            Svara

      Fan oxå att inte bajsa registreras som spenderad tid med barnen

      Svara

        Nä, det gäller bara katter som sitter i knät när du går på dass! 😀

        Svara

      Tack! Exakt så!!
      +10000000 på den.

      Svara

    Alltså jag är inte den som är den men känns inte det här inlägget lite…”allt som Isabella skriver kan skaffa klick till bloggen”? Ovanligt vettigt skrivet av Blondinbella kan jag tycka.

    Svara

    Fast varför ska vi lägga oss i? Det är hennes ensak och vi har ingenting att säga till om när det gäller hur snabbt hon flyttar ihop med någon eller ej 🤦🏻‍♀️ Vi har haft vår åsikt nu. Men att fortsätta göra en diskussion av detta känns bara onödigt.

    Svara

      Hon skriver ju om sitt privatliv hela tiden. Hon kan flytta ihop med P utan att läsarna hade märkt det.

      Svara

        Jo men det betyder väl inte att vi som läser måste förlora allt hyfs och tro att vi har något att säga till om när det gäller allt 😂

        Svara

          Och jag förstår som sagt att man har en åsikt. Men att fortsätta lägga sig i hennes beslut efter att Isabella svarat på ”kritiken” känns bara onödigt. Hon har liksom fattat vad folk tycker nu. Vad mer vill ni ha ut av det?

          Svara

          Klart vi inte har något att säga till om.🤣

          Svara

          Förlorsa hyfs och all heder har Bella gjort så bra själv. Se bara fejkad hotlapp med mera. Den listan blir lååång.

          Svara

            Påstod jag att Bella alltid har hyfs? Men det är väl ingen ursäkt till att vi andra ska förlora vår 😂

            Svara

      Att Blondinbella själv skriver om det betyder att hon vill ha kommentarer och reaktioner på det. Tror du på riktigt nåt annat är du sjukt naiv.

      Svara

    Långa, bruna och väloljade ben dom har!

    Svara

    Hon ”behöver inte jobba” och skulle pausa och leva ett enklare liv så varför fortsätta på samma sätt? Hon beter sig jättekonstigt och skriver sämre än någonsin.

    Svara

      Hon skulle pausa och lägga mer tid på barnen när hon inte hade rik pojkvän.

      Nu har hon en pojkvän och pengar så då gör hon det hon helst vill – lever lyx medan barnen är hos Odd eller på fritids.

      Svara

        Barnen har aldrig varit prio för henne.

        Herregud om dom nu väljer att få ett till 😱

        Svara

    Är man så öppen med sitt liv som Bella är så är det klart att läsare undrar hur det står till.

    Svara

    Hon borde omvärdera och lägga all sin kärlek och energi på barnen istället för alla dessa lösa förhållanden…

    Barnen borde fylla hennes tomrum.

    Svara

      Skrämmer våra vänner men känner alla djur. 😁

      Svara

        Barnen måste va vännerna hon skrämmer bort och djuren alla männen 😂

        Svara

        Aaaarne, vad har du i din stora mun!?!?!?!?

        Svara

          Gubbsnoppar 😂

          Svara

    Det är självklart att hennes läsare funderar med tanke på vad hon nyligen berättat om sin barndom, sina depressioner, ect(?) och gud vet vad. Det är snabba ryck, det kan hon ej förneka. Hoppas att allt löser sig.

    Svara

    Spot on igen – cavata Cam!
    Fake it til you make it!
    Ja – oavsett misären innanför fasaden – så publicerar influensers en idyllisk bild!
    Tala inte om dysfynktionella #SäkerStil – där Emilia försöker skydda desperatan von Oben från total kollaps.
    Belys Sveriges största fake fluencer..!

    Svara

      What?

      Svara

        Vilket språk vill du att jag översätter till: Arabiska, franska, italienska etc etc?
        Hit me!

        Svara

      Snälla sök hjälp Estetica. Din sjuka besatthet av Ebba har pågått i över ett årtionde – skäms du inte det minsta?

      Svara

        Estetik är inte allom given…Men du är säkert en glad Miss Smaklösa…
        Alla kan ju inte vara stilister – comme moi!
        Sorry – for hurting your simple ego…

        Svara

          Snälla Camilla, blocka den här uppenbart psykiskt sjuka personen!

          Svara

            Tack avundsjuka Anonym. Från sjukt begåvade Tante Estetica…Kram!

            Svara

    Liven med Booken just nu. Har inte kollat så många ggr men brukar hon bara sitta och karaokesjunga medan hon tittar bort som att hon inte vet att hon blir filmad?
    Trodde hon brukade prata om ”spännande” saker som hur elaka folk är mot just henne för att hon är hon?

    Svara

      Det beror nog på hur hon mår för dagen hur hennes lives ser ut. Ja, ibland sitter hon i bilen och sjunger med till musik. Säger ”fan vad fin låt!!” och tittar drömskt bort ibland.

      Svara

        Hon är så otroligt ensam. Tragiskt men samtidigt självförvållat.

        Svara

    Jag dras direkt tillbaks till min egna barndom där min mamma träffade olika killar stup i kvarten, vissa riktigt, riktigt elaka, vissa narkomaner som dog, och vissa riktigt riktigt snälla men få som jag kunde ta in på djupet jag hanterade ju ofta fortfarande förlusten av den förra killen, samma sak varje gång hon fick en ny. Aldrig fick jag ha mamma ”för mig själv” och hela mitt liv kände jag hur hon prioriterade männen framför mig, män som hon bara känt i några veckor.

    Svara

      ❤️

      Svara

    Jag vet uppriktigt inte vad det är som har hänt med mig men jag känner sympati och förståelse för Bella. Jag vill helt plötsligt bara att det ska vara så bra som hon påstår. Jag tror att det är Griplööv som har omvänt mig. Ju elakare han har blivit, desto mer vill jag försvara Bella. Att jag kunde störa mig så mycket på henne förut får mig idag att få dåligt samvete. Varför la jag ner tid på det? Jag känner inte ens människan. Känner mig t.om löjlig.

    Svara

      Ärlig fråga: känner du så också för hennes tidigare anställda som hade det tufft på hennes bolag? Tex hen som sa att det var den tuffaste perioden i hennes liv att jobba med Bella? Utfrysningar, mobbing, icke betalda löner, sjuka arbetstider osv.

      Svara

        Eeeeeeh va? Vad får dig att tro att jag INTE har sympati för hennes fd anställda??? Tagga ner.

        Svara

          Tyckte anonym 10:10 var ytterst saklig. Snarare du som behöver tagga ner.

          Behöver man tagga ner för att man har en annan åsikt?

          Svara

      Märklig ”logik”.

      Svara

    Att ni bara orkar lägga energi på denna människa. En människa som manipulerar folk, ljuger och överdriver om som denna Bella tycks göra är ju totalt ointressant och inget man orkar bry sig om. Lägg er tid på annat, de flesta av er skulle må så mycket bättre för ingen mår bra av att hata och spy så mycket galla över en person som ni gör.

    Svara

    Det är slut innan året är slut. Frågan är bara vem som är mest ”normal” av de här två och tröttnar på den andre först.

    Hade Paul haft den minsta skopa vett/sunt förnuft hade han aldrig lekt den här leken offentligt, och redan blivit bortskrämd av hennes knasiga/omogna beteende och utfläkande av deras relation.

    Men de är som två fjortisar, som har hand om två små barn i en slags trumansoppa. Det är läskigt och enda anledningen att man bryr sig.

    Svara

    Det gör du inte alls My. Så genomskinligt att du är här och fiskar tittare… Det du säger är att cykeln troligen dyker upp i Märsta/Valsta som är ett socialt utsatt område. Mysig fördom….

    Svara

      Eller för att hon bor i Märsta så det är väl inte konstigt om den dyker upp just där?

      Svara

        Valsta är en del av Märsta och ett område i still med Rinkeby, Rosengård. Det My insinuerar är att en kriminell invandrarkille har smugit sig in i hennes fina nybyggda dyra
        område och stulit hennes sons cykel eftersom det är det folk från Valsta gör enligt henne…

        Svara

      Vilket är fördomen? Det är ju det? Man får säga det nu för tiden

      Svara

        Det bor ca 17’000 personer i Valsta. Säger du att alla är kriminella? Verkar osannolikt. Snarare du som är en fördomsfull ”jag är inte rasist, men…” person.

        Svara

          🙄 Jag kommentarade det faktum att det är ett socialt utsatt område. Vilket är just fakta.

          Svara

            Håller med dig. Även beklagligt att socialt utsatta områden har ökat markant de senaste åren. Vill tillägga att jag är inte rasist men…

            Svara

          Det är ju troligare att cykeln dyker upp i ett ”socialt utsatt område” än i ett rikemansområde. Högre sannolikhet är dock inte detsamma som att alla i Valsta är kriminella.

          Svara

      Om man vill bo i ett någorlunda tryggt område så väljer man kanske inte att flytta till Märsta i första hand.

      Svara

    Hur tänker du nu!?! 🤨

    Svara

    När jag ibland tittar på den här bloggen och många av dess illasinnade kommentarer tänker jag på nåt som Stina Wolter sa i sitt sommarprat förra året : ”Tänk att människor som lever mitt i sina dyrbara liv går omkring och hatar sig själva och andra för att dom inte passar in i en mall som inte finns på riktigt utan är hittepå”. Kloka ord tycker jag!

    Svara

      Jag ser inte folk som hatar. Jag ser folk som har negativa åsikter om det en offentlig person skriver på sin offentliga plattform.

      Svara

        Och det till en person som är en mycket erfaren bloggare som exakt vet hur en slipsten ska dras. Se bara hennes frågor till läsarna om sonen redan nu ska gå hem själv samt att om spela Fortnight. De visade det spelet på tv i morse och det var inte trevligt. Åldersgräns 12 år sonen är väl 8? Bella skulle för ett år sedan lära amerikansk filmindustri sociala media. Hon är också belagd med otaliga lögner och nya finns i ovanstående blogginlägg. Det är sunt att läsarna reagerar.

        Svara

          Det är mest sunt att bara strunta i henne, hon bryr sig inte ett skvatt om vad läsarna tycker så sluta ge henne uppmärksamhet. Tids nog faller hon i glömska och hon är passé.

          Svara

          Sonen är 6 år.

          Svara

      Och ändå är du själv här och läser bloggen? Samt kritiserar främlingar som kritiserar Bella? Självgod hycklare 😂

      Svara

    Klassiker. Bara för jag inte skriver om allt på bloggen. T ex om var katterna är när jag flyger och far. Nu vet vi. Hemma ensamma. OT men ni som vet ni vet.

    Svara

    Ny försvarar Anna på Annas story hahaaa detta blir bara värr och värr

    Svara

    Att man orka engagera sig så mycket i någon annans liv. Bara negativa inlägg här. Nej nu slutar jag läsa denna blogg. Herrå

    Svara

      👋

      Svara

    Nye pojkvännen snusar ser det ut som, är det snusdosor jämte honom i soffan?

    Svara

      Har sett på någon bild att det är nikotinpåsar han använder… så troligtvis f.d. rökare.

      Svara

      Odd snusade väl också?
      Och Stordalen!

      Svara

    Ur barnens perspektiv är det ju inte ens två månader. Det är ju knappt 4 veckor (!!) som de träffat den här mannen. Ush får ont i magen. Och obs det är min ståndpunkt i alla relationer som skyndar så här fort fram när man de facto inte tar hänsyn till sina barns trygghet och integritet. Fy fan vilket egoistiskt beteende.

    Svara

    Jag har plöjt Flashback och jag vet att mycket inte är sant, men jag får en känsla av att deras förhållande är ett PR-trick. IL får content och uppmärksamhet. Den s.k. pojkvännen får reklam för sina bubblor och glasgrejor.
    Nä, jag tror inte på detta som ett seriöst förhållande, då jag tror att han har andra ”intressen” än IL.

    Svara

    Flytta ihop, var lyckliga. Sköt privatlivet privat. Klart!🤫

    Svara

    Hon har nog fler diagnoser än jag trodde. 😛

    Fy vad obehaglig denna hala narcissistiska kvinna är, det finns verkligen inga sociala signaler.

    Svara

      Fy vad elak du är som ställer diagnoser kors o tvärs!

      Svara

        Så du tycker att uttrycket ”narcissistiska kvinna” utgör en diagnos?
        Låter mer som ett värdeomdöme.

        Svara

          Läs igen ”Anonym / 12:27

          Catarina skriver: Hon har nog fler DIAGNOSER än jag trodde. Att vara narcissistisk är väl ändå en psykisk åkomma som oftast leder till en diagnos.

          Värdeomdöme? En person som skriver att en människa ”nog har fler diagnoser än jag trodde och narcissistaka kvinna” i en och samma mening har nog ett jävligt fucked up värdeomdöme och är en ren och skär jävligt elak person ända in i benmärgen! Skrämmande, man blir mörkrädd.

          Svara

            …att denna ”Catarina” gör denna bedömning enligt sociala medier är ännu mer skrämmande!

            Svara

              Oh gud stollis. Det är en relevant tanke ts hade! Detta är inte normalt.

              Svara

    Liiite undrar jag ändå om man varit lika kritisk om det varit pappan som hittat en ny kvinna som flyttar in i hans hus? Kanske Odd redan har en ny kvinna i sitt liv, vi vet bara inte om det?

    Jag är lite kluven; dels tycker jag att den som får sitt levebröd på att skriva om sitt liv i nästan minsta detalj på en blogg, och tjänar mycket pengar på det, får ta kritik och granskning. Damtidigt är ”jobbet” också ens privatliv, ens innersta, och har främmande människor verkligen rätt att klampa in och klaga och spotta och bete sig? En del av de kommentarer hon får är ju rätt obehagliga. Och vid det här laget kvittar det ju vad hon gör – hon kommer att få svidande kritik för precis vad det än är. Jag personligen hade mått jättedåligt av att läsa såna kommentarer om mig och mitt liv, jag hade aldrig pallat. Vad gäller barnen kan jag tänka mig att det kommer att bli jättejobbigt för dem att läsa dessa kommentarer om mamman. Vad händer när de börjar kolla själva i kommentarsfältet och ser hur främmande människor har åsikter om deras liv? DET kan bli tufft, tror jag.

    Så … nä, jag är kluven till alltihopa, på flera plan.

    Svara

      Samtidigt, inte Damtidigt…..

      Svara

      Jag tror faktiskt att det kommer att bli jobbigare för dem att läsa vad deras mamma skriver om sitt liv och deras morfar och mormor. Med det sagt, inte så troligt att den sitter och plöjer igenom Bloggbevakning när dem blir äldre.

      Svara

        Men mammans blogg! Jag tror absolut att barnen kommer att läsa vad främlingar skriver om deras mamma.

        Svara

          Det viktigaste är hur dom har det hemma.

          Svara

    Det är hennes liv för guds skull! 🤷🏻‍♀️

    Låt henne leva det som hon vill! 🤷🏻‍♀️

    OM hon är förälskad och känner som hon gör – låt det få vara orört. 🤷🏻‍♀️

    Sluta sparka på en annan människa, det är inte er business! 🤷🏻‍♀️

    Svara

    Bella måste ha raderat ett inlägg för när man söker på bloggen får man upp de här raderna som senast skrivna inlägg men sen när man klickar in sig så finns inte det inlägget. När jag uppdaterar är de här raderna borta.
    ”Nu håller vi på att bli sambos. Paul har flyttat in till mig och han ska sälja/hyra ut sitt hus. Jag berättar mer om det i min och Sheilas podcast Isabella Söker Sheila.”

    Svara

      Texten finns fortfarande kvar. Jag vet inte vad du gjorde för att inte se den.
      Den är i stycket under bilden med de två i soffan.

      Svara

        Ja titta där är den ju. Knepigt.

        Svara

    ”Ni ser ingenting om vad som händer hemma utan kan bara läsa det jag delar med mig av och den sidan speglar inte hela verkligheten.”

    Det var väl ändå ett understatement!
    Hon ljuger ju om det mesta.

    Svara

    Tycker han är lik hennes pappa. Även E.S hade vissa likheter med honom.

    Svara

    Såg att hon skriver att Flattered ”går som tåget”. Nån som är bra på att läsa årsredovisningar som kan bekräfta? Har trott att det går rätt dåligt.

    Svara

      Det går som ett tåg som aldrig håller tidtabellen och ständigt råkar ut för signalfel och solkurvor.

      Svara

      Det har aldrig gått bra för Flattered och de senaste åren har dett gått ännu sämre. Det händer alla företag kopplade till Bella.

      Svara

    Mina föräldrar träffades i februari 1989, gifte sig i juli 1990, min bror föddes i december 1989…Mamma hade två barn sedan tidigare…Bara för att det går fort så betyder inte det att förhållandet är dömt att misslyckas 🙂 Ja, mina föräldrar är fortfarande gifta och planerar för vad de kan göra tillsammans som pensionärer 🙂

    Svara

      Förlåt men det betyder nada hur länge de har varit ihop nu och vad de vill syssla med som pensionerade (??).

      Kul för dem att det höll, för många blir det istället ett helvete och du har ingen aning om vad du ger dig in i när du inte ens känner människan och barnet/barnen riskerar behöva träffa olika vuxna som kommer och försvinner ur deras liv. Det kan lika gärna sluta i katastrof och därför, för barnens skull, är det schysst att ta det lite lugnt. Att rusa in i förhållanden med barn i bilden är bara egoistiskt.

      Svara

      Kul för dem 🙂 Men tyvärr är det ett undantag.

      Svara

    ”Ni ser ingenting om vad som händer hemma utan kan bara läsa det jag delar med mig av och den sidan speglar inte hela verkligheten”

    Jo tack. Det har vi tidigare erfarenheter av. Vi minns ditt tidigare luftslott.

    Svara

    Det finns de som gifter sig efter bara tre månader…. Känns det rätt så är det väl upp till var och en att ta de risker man anser försvarbara. Vad vet vi om vad hon lärde eller inte lärde sig efter den förra relationen? Kanske hon nu tvärtom vet bättre vad hon behöver i en relation och vem hon vill lära känna? Att bo tillsammans är dessutom ett ypperligt sätt att lära känna varandra ordentligt.

    Men det är klart, vad kan man egentligen förvänta sig från Bloggbevakning?….

    Svara

      Hejdåååå

      Svara

    Oavsett vad som händer nu, hon och Paul kanske lever tillsammans resten av sina liv, så kan man ju inte frångå det faktum att barnen har haft otroligt många människor som kommit in i deras liv och sedan försvunnit, och bland dem flera män. De har ju hela livet på sig om det skulle hålla, varför så bråttom? Klart att barnen älskar honom, de har umgåtts några veckor på ledigheten och haft kul och deras mamma är glad igen. Men det betyder inte att de är redo att släppa in honom i deras liv. Bara att vänta några få månader tills det största förälskelsefasen lagt sig kan skydda dem mot att ännu en ny familjemedlem försvinner. Och flyttar han inte in nu, utan till nästa sommar till exempel, vad är det värsta som kan hända? Hon och Paul kan inte umgås 24/7? Det spelar ingen roll vad hon säger och vad vi inte vet, det är ett nytt förhållande och barnen har haft det stökigt som det är. Sen är det klart att det är deras ensak men vore det helt deras ensak som ingen skulle lägga sig i så är det enkla alternativet att inte rapportera om sitt liv.

    Svara

    Nästa sommar kommer det nog en bebis för bråttom verkar allt vara i Bellas liv. Hon klarar inte vara själv och genom barn blir han ju bunden fast med henne.

    Svara

    Tron ni att det är en fnurra på tråden? Bella såg så gråtfärdig ut igår på sin Insta Story för hon var ensam hemma. Pålle var på sin Insta i full färd med att sluka inlagda gurkor på en krog, ensam. Idag, roadtrip och Burger King för Bella och barnen. Konstigt eftersom Paul varit med på vartenda inlägg hittills…..

    Svara

    Har Bella verkligen skrivit senaste inlägget? ”Nu färgar vi endast håret och inte bleker…” Bella är ett stort ”jag” därför blir”vi” något som inte stämmer.

    Svara

    Jag tror han är en pedofiljävel.. Och hon är typiskt en sån lättmanipulerad godtrogen människa som är urblåst i huvudet av kärlek.. Jag hade dött om nån velat flytta in till mig och mina barn efter två månader! Tycker det är konstigt när man levt som ungkarl.. Men han är kanske pedofil.

    Svara

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte.